13 Ağustos 2011

Zeki ama zekasını kullanmıyo...

Canlarım, dostlarım aklıma birşey geldi bu akşamüzeri İstanbul'u bi ucundan diğerine kat ederken.. Hep derler ya hani.. Aman zaten hep bişeyler derler de neyse canım, derler işte bizim çocuk zeki ama zekasını kullanmıyooo... Bende olabilir derdim, yani tamam zekidir ama işine gelmiyordur böyle salak ayağına yatıyordu falan.. Lakin bu akşam düşündüm de olur mu lan öyle birşey zeki ama zekasını kullanmıyo. Ben size söylüyorum canlarım zeki olan adam zekasını sonuna kadar çatır çatır kullanır! Ha yok zeki ama zekasını kullanmıyo denilen bu zat-ı muhteremlere ise günlük hayatta bizler zekasız deriz. Yani yok öle zekiyim de çaktırmıyorum falan. Düpedüz zekasızsın işte kardeşim kabul et!! Oh bee söyledim rahatladım! :)
Zekiymiş de göstermiyormuş peh peh peh... 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.