20 Ağustos 2011

Hele Hele!!

   Hep aşk meşk yazıyormuşum.. Bu neymiş böyle saçmalık ve ötesi.. vs. vs. Ulan sanki zorla oturttum sizi pc'nin başına. Zorla yazılarımı okutuyorum. Madem beğenmiyorsun ne halt etmeye okuyorsun!! Akşam akşam ağzımı bozdurdunuz yine. Zevzekler!! Beğenmediysen kardeşim üstte kırmızı bi çarpı var basıyorsun gidiyorsun buralardan. Sen beğenmedin diye yazıları arzuna uygun yazacak değilim. Canım ne çekerse, içimden ne gelirse öyle yazıyorum! Öyle yazıcam! Beğenmeyen almasın küçük oğluna Allah Allah yaa!! 
   Bak sinirim zıplıyo yine.. Sana ne be benim ne yazdığımdan.. Eleştiri yapıo bi de utanmadan hele hele!! 


P.S: Eleştiriye açığım ama böyle yazılarımı yargılamadan infaz edenlere de gıcığım. Ayrıca beğenmiyorsan okuma zorlama yok bizde canım. İstersen gelirsin.. Hadi eyvallah.
P.S: Daha ne kadar sinirlenebilirim merak ediyorum. Annem yetmiyo bi de böyle şeylerle uğraş. Çok biliyorsan sen yaz da okuyalım. Tamam neyse sakinim!! 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.