3 Ekim 2011

Küçük Şeytan ;)

  • Fincana kahve koydum gel, bugün şeytana uydum gel... :) Ah bu şarkıyı bana söylesin biri. Benim için söylesin. :) 
  • Bugünlerde işten güçten pek yazamıyorum. Bazı başka şeyler yazıyorum ama buraya koymayacağımı belirtmiştim. İş kadını olmak çok zor velhasıl-ı kelam canlarım ciğerlerim. Ki benim eğitimim yarın bitiyor. Asıl dananın kuyruğu çarşamba günü kopacak yani.. Ay bana birşeyler oluyor... :)
  • Pek bir yalnızım ama nedenini bende bilmiyorum. Bazı arkadaşlık bağıyla bağlandığım insanlar neden sırra kadem bastılar hiç bir fikrim yok. Ama bazı başka birtakım insanlar var ki onlar da ha var ha yok yani.. 
  • Kola var mesela kadim dostum. Ah, annem de ilişkimize çomak sokmasa ne sevineceğim ama hayat zor canım. 
  • Süprizler var mesela. Aman sormayın komedi tadında yani.
  • Soğuklar geldi deri ceketim ve ben gene forever kankayız yani. Bir de motorum olsa var ya acayip klas bir kız olacağım da anlatamıyorum anneme. 
  • Gerçi o saçlarımı pembeye boyama hevesimi de anlamıyor ama pek yakında gerçekleşecek bu. Alışır zamanla. Gökçe'den şu en sevmediğim sana gelsin annecim "zamanla geçer zamanla".. :) Öldürecek beni. :)
  • Çok çok çok yorgunum ve yarın için giyecek birşeyler bulmam, ojelerimi değiştirmem, duş alıp, yatmam lazım. Ne de çok işim varmış beh! Hadi bana kolay gelsin. Sizi de tavşanlar kovalasın.. 
  • Dahiyim ben muah! ;)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.