1 Ekim 2011

Bir yastık hikayesi.

   "Yastığa başını koyduğunda 'O' geliyorsa aklına ne hissediyorsundur?" diye sordu birisi.
   
   Bir sürü cevap verdim. 'O' dediğin kişiye göre değişir dedim. 'O' herkes olabilirdi ve sen nefret de hissedebilirdin, tutku da hissedebilirdin.

   Düşündüm sonra. Böyle değildi. Yastığa başımı koyduğumda aklıma gelenleri düşündüm ve buldum cevabı. 

   Aslında yastığa başını koyduğunda aklına hiç birşey gelmemeli. Yastıkla arana hiç kimse girmemeli. Mutsuz olursun, huzursuz olursun. Yalnızlığınla kaybolursun o noktada. Ama yastığa başını koyduğunda aklına birisi geliyorsa 'O' seni çoktan üzmüş demektir. Ya da üzecektir. Yastığa başını koyduğunda aklını çelen hayırlara vesile değildir. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.