12 Ekim 2011

Buraya ağza alınmayacak küfürler gelecek!

  • Ben buraya yalnızım yazmışım da bana ne oluyormuş, ne saçmalıyormuşum falan filan! Size ne be!! Size ne?? Ben yalnızım niye biliyor musunuz?? Çünkü siz acıdan ölürken beni hatırlıyorsunuz sadece. İşiniz düşünce geliyorsunuz. İşiniz bitince defolup gidiyorsunuz! Sevgilisiyle ayrılan bana gelir, barışınca da sevgilisi benle görüşmesini istemez. Muhabbetimiz de arada bir selam vermekten ibaret yani yanlış anlaşılmalara mahal vermeyelim. Siz var ya çok şerefsizsiniz. Yalnızım ya sizle olmaktansa yalnız kalırım öylesi daha iyi!
  • Bir de yalnızım yazmama kızıp sosyal paylaşım sitelerinde sitem ederler ama bir mesaj atıp da neyin var diye sormazlar.. Gösterişiniz batsın!! -Buraya çok ağır küfürler gelecek!-
  • İş yerinde bir kız var ki çok canımı sıkıyor. Yakında bende gırtlağını sıkacağım o olacak diye korkulardayım. 
  • Yakında hayat hikayemin kısa bir özetini yazmayı düşünüyorum. Hayat hikayem: Sekiz bilinmeyenli denklem. İsmi de bu olacak. Ay biliyorum mükemmelim hatta ötesiyim. :) 
  • Herşeye rağmen hala kendime gülebiliyorum ya sanırım bundan ölmüyorum hala.
  • İnsanların egoları öyle büyük ki. Sadece bakıyorum, şaşırıyorum, umursamıyorum. Ama bu sözü aklımdan geçirmeyi de ihmal etmiyorum. Söz: "Your ego is my lego!" :) Ahahah! Perfect biliyorum.
  • Şu anda omzumda battaniye var ve hapşurmaktan gözlerimden yaşlar geliyor. Hasta oluyorum anlayacağınız bana bu hastalığı bulaştıranı bir yakalarsam ağzını burnunu dağıtacağım o kadar yani.
  • Bugün Londra'lı bir defter aldım öyle şirin birşey ki; ilk görüşte aşktı benimkisi.. Kaptırmadım kimseye aldım, koştum, geldim. :) Ama ne yazsam bilemiyorum. Ne yazabilirim? Öyle çok şey var ki dışarı çıkmayı bekleyen içimde.. Ama hangisini yazmalıyım? Hangi değmeyecek hikayeyle kirleteyim ki sayfalarını. Kıyamam ona. Yazamam. Yapamam.
  • Azıcık mutlu oluyorum. Sonra yine mutsuz. Bana bunu yapan her bir kişiye söylüyorum: "Yokluğunuza ana avrat sövüyorum!!"
  • Bugünlerde çok ağzı bozuk olmuşum, biliyorum. Geçecek elbet bekliyorum.

P.S: Yazıyı her okuyan üzerine alınmasın uğraşamam şimdi. Üstüne alınması gereken şahıslar zaten okumayacak merak etmeyin.

P.S: Hislendim, kimsem yok sana geldim bloğum.. Baktım hiç kimsem yok sana geldim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.