20 Ekim 2011

Selamlar, sabahlar...


  • İşten geldim şu saatlerde bir yandan okunacak birikmiş yazılarımı okurken bir yandan  da kuru fasulye yiyorum. Evet zevk meselesi arkadaşım görünce canım çekti, ne yapayım. :)
  • Az önce karmaşık harflerden bir yazıya bakıyordum, gördüğün ilk beş kelime seni temsil ediyor yazıyordu üstünde de. Peki ben ne gördüm?? Şunları; zevk, mucize, kahve, üzgün, sigara. Bir insan bu kadar mı güzel anlatılır yani şoka girdim. Zevk sahibi bir insanımdır. Aynı zamanda ben bir mucizeyim sizinde bildiğiniz üzere. :) Kahve olmazsa olmaz zaten. Üzgünüm sebebi sensin, sen! Ve pasif sigara içicisiyim. Ben içmiyorum ama iş yerinde yoğun olarak dumanına maruz kalıyorum. Başladım sayılır yani. .s 
  • Yorgunum, ölüyorum. Sebebi belli olmamakla beraber akşamları ateşlenmeye başladım. Tam da iş saatime denk geliyor, olmuyor bu yoruyor beni daha çok. 
  • Bazı insanların IQ seviyelerinin 3,5 yaşlarından sonra hiç değişmediğini düşünüyorum. Sanırım haklıyım. .s
  • Cumartesi günü izinliyim. Gelin hep beraber kahve içmeye gidelim. Gelmezseniz eğer yalnızlığımı alır giderim..
  • Bazı insanlar zamansız terk ediyorlar. Bazı insanlar yanlış şehirlerde yaşıyorlar. Bazı insanlara elinizi uzattığınızda ulaşamıyorsunuz. Bazı insanlar ulaşılmak istemiyorlar. Bazı insanlar hiç yoklar. Bazı insanlar ha var, ha yoklar. Geriye bir başınalığınızla birlikte siz kalıyorsunuz sadece ve yalnızım demenin bile yasak olduğu bir memlekette..
  • Yatmaya gidiyorum artık. Bütün bir günü uyuyarak, geceyi de çalışarak geçireceğim. Evet bazen hayatınızın altı üstüne geliyor. Tam da o bazen noktasındayım işte.
  • Benim yerime de bir fincan kahve için. Bu gün şeytana uyun gülümseyin..


                                                                                                                      tatlı rüyalar :)

13 yorum:

  1. dadlum dikkat et kendine... Hem sensiz kahve içilip şeytana uyulduğu nerde görülmüş =)

    YanıtlaSil
  2. yerim seni çikolatam :) beraber cumartesi akşamı içeriz o zaman bebeim :)

    YanıtlaSil
  3. aıpsın yafrum ya içmezmiyiz yanii =) senin şu izin günlerini benim elime almam gerek =)

    YanıtlaSil
  4. :) al bebeim nasıl istersen öle yapalımm :)

    YanıtlaSil
  5. hiç işe gidemezdin de ondan dadlum =)

    YanıtlaSil
  6. bu yazını cok begendm canm bazı insanlr yanlş şehirde yaşarlar kısmı cok etkiledi beni :D :)

    YanıtlaSil
  7. kıvırcık bak ayrılma peşimden tamam mı :D evet mesela sen istanbul diyorum başka bişe demiyorum :D

    YanıtlaSil
  8. çikolata bak şarkı bu: tey tey ağam olasan ömer :D

    YanıtlaSil
  9. gerisini hala bulamadık ama =)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.