23 Ocak 2013

Üşengeçlikte master yapıyorum. :)


  • Sevgili Casperlarım. Çok istiyorum buraya yazmak ama üşeniyorum öyleyse yarın diyorum. Ee bu yarınların da ardı arkası gelmiyor tabi. :) Bu arada ben yazmasam da siz okuyorsunuz görüyorum, istatistikler yalan söylemez.
  • Buraya bir doğum günü postu gelecekti ama fotoğraf makinesinden resimleri bilgisayara atmaya üşendiğim için hala beklemede kendisi. Diyorum size üşengeçlikte yükseğimi yaptım. Mastıra geçtim o derece..
  • Benim şu aklımın lavaboda banyoda çalışma olayı ne olacak Allah aşkına bir akıl verin ya?? Ne zaman wc'ye ya da banyoya gitsem AKP'nin ampulleri gibi ışıklar çakıyor kafamda. Hep bir parlak fikirler böyle... Bu atalarımız hakikaten işi biliyormuş yani ne demişler "Türkün aklı ya içerken, ya s....." Gerisini de ben söylemem siz anlayın.
  • Yeni şirketime ayak uydurabildim mi bilemiyorum ama yeni şirketin bana ayak uydurduğu kesin. :) Neden çünkü şu anda Aplesodaa ofisten canlı bildiriyor canlarım.. :)
  • Sabah şekerim düştü diye düşündüm. (Çikolata yemek için tarafımca sık kullanılan bir bahanedir.) Bir çikolata yiyeyim dedim. Albeni'nin keklisini aldım elime onu yerken böyle bir an kendimi Closer'da Brenda gibi hissettim. Bilmeyenler için eşdeğeri bakınız: Browni Intense reklamlarında Demet Evgar. :) Nasıl bir algıysa bu bendeki..
  • Bunu da geçelim de şu Albeni'nin yeni Özlem Tekin, Zara ve Keremcem'le olan reklamını çok seviyorum ben ya. Ne zaman görsem omuzlar böyle yavaşça yukarı meylediyor. Tipik Karadeniz kızıyız ne de olsa. :)
  • Çok Albeni'li bir post oldu ama reklamını yapayım diye para vermediler valla. Bedava çalışıyorum. :)
  • Özlemişim yazmayı ya ohh be içimi döktüm şöyle. :D
Not: Hastayım yastayım. Bir geçmiş olsun demediniz. Çok fenalardayım...
Notun Notu: Resmi kendime armağan ediyorum. Zira şu ara suratım kireç gibi... Hastalıktan zağar..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.