10 Ocak 2013

Ve karşınızda yine ben :)


  • Tabii ki ben geleceğim. Benim bloguma benden başka kim yazabilir ki? :D
  • Evet canlarım yeni iş, güç derken ardından da doğum günü kutlamalarıyla beraber buraları bir süre tatil etmiştim. :) 
  • Arada gelip yoklama aldım ama yani. Her gün böyle 50-60 kişi girmiş görünüyor. Bende diyorum ki yahu yazı da yazmıyorum bu insanlar neye geliyor acaba?? İşte ben böyle kukumav kuşu gibi düşüne durayım Karaman'ın koyunun oyunu çıktı ortaya. Meğerse bizim kızlar doğum günü hediyesi olarak bana kitap bastıracaklarmış da buraya gelip gelip yazılarımı kopyalıyorlamış. :) Doğum günü için bu kadar spoiler yeter eve gittiğimde güzel bir doğum günü postuyla karşınızda olacağım sevgili seyirciler. :)
  • Yeni bir yıl güzel şeyler getirdi şimdilik bana. Sonrasında ne olacağını tabii ki bilemiyorum ama herkese benden çay dostlar yeni yılınızı kutluyorum. :)
  • xoxoxoxoxo Applesoda :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.