19 Mart 2013

Herkes gider mi?

Gider.

Bunca yılın hatırı var demez kimse. 12 sene nedir ki zaten önemli mi, bir su içimlik zaman?

Ama demedi deme; olur ya arkana bakarsan bir gün bir destek almak umuduyla ben olmayacağım orada.

Cumartesi günleri kendi kahvaltını kendin hazırlayacaksın. Dolabından benim eşyalarım çıkmayacak. Üzülme artık küpelerini alıp giden biri olmayacak.

Kekleri tek başına pişireceksin. O ilk yaptığımız kekin kokusunu hatırlayarak. Hasta olduğumda bana çorba yapman gerekmeyecek çünkü seni arayamayacağımı biliyor olacağım.

Gittiğin yer her neresi olursa olsun "Gel, dayanamıyorum." diyemeyeceksin. Çünkü bileceksin ki gelmeyeceğim..

Bir sıkıntın olduğunda bir telefon kadar uzak olmayacağım eskisi gibi. Dağlar, duvarlar, ayrılıklar, acılar, kaybedilmiş bir dostluğun sancıları, yankıları olacak çünkü aramızda...

Kollarımda ağlayamayacaksın bir daha. Bir daha kumanda için kavga etmeyeceğiz. "Beni Unutma"yı izlerken etrafta söylenen biri olmayacak. Beraber kızları kesmeyeceğiz.

Beraber film izlemeyeceğiz bir daha. Ama izlediğimiz o bir milyon filmi unutamayacaksın.. Hayatının aşkını kaybettiğinde başucunda benim seni beklediğimi unutamayacaksın.

Gel deyince arada kaç şehir olursa olsun aşıp yine sana geldiğimi unutamayacaksın. Günde belki bir saat telefonda konuşabilecek kadar çok ortak konumuz olduğunu unutamayacaksın..

Aynı ilkokulu, aynı liseyi bitirdiğimizi, aynı mahallenin sokaklarında koşturduğumuzu.. Seni gökkuşağına benzettiğimi. Kimse sevmezken de benim seni sevdiğimi..

Buralara yazamayacak kadar çok şey var ve her ne varsa hepsini hatırlayacaksın.. Belki üzülerek, belki gülerek.. Ben de seni hatırlayacağım..

Anneannem hala seni soruyor. Gelmez artık o diyemiyorum.. Şimdi kim seni bana sorsa; bana onu sormayın mı diyeceğim?? Peki ya sen? Sen ne diyeceksin? Her zaman yanımda olmasına, elimden tutmasına, ben kendimi bıraktığımda bile beni bırakmamasına rağmen ben onu bıraktım mı diyeceksin?? En iyisi sen beni soranlara sadece "İyi" de başka birşey deme.

Unutma sen düşündüğünden de güçlüsün. Ve biliyorsun "İyi değilim gel.." desen yine gelirim ama demezsin. Yine de "İyi ol, sağ ol, uzak ol, ama bir daha görme beni..." istediğinde bu değil miydi zaten??

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.