21 Mart 2013

Nowadays...

  • Hep bir koşturmaca telaş içinde yuvarlanıp, gidiyoruz canlarım. Çok yuvarlanıyorum sanırım bu aralar hep bir baş dönmesi var bende.. :)
  • Dişlerimi yaptırdığım malumunuz artık. 9 kök dişimin çekilmesiyle birlikte tabiri caizse ninelere döndüm. Yemek yiyememem ve çektiğim ağrı, sancı, sızı, kanama dertleri bir yana, ödediğim paralar başka bir yana...
  • Dün hayatta en büyük korkularımdan biri gerçek oldu, dişçi matkapla dilimi deldi azıcık. :( Gerçi çok büyütülecek kadar acımıyormuş ama sonra çok can yakıyor. Demedi demezsiniz... :)
  • Giden gidene yine bu aralar hayatımda. Zaten hep diyorum yol geçen hanı gibiyim. Gelen de fazla oyalanmıyor, tez vakitte başka limanlara yanaşıyor. Ah ama ben senden beklemezdim.. Ben hep sana dönmemiş miydim? "Sen kimde unuttun ki bana geri dönmeyi?"
  • Mutfakta yeni tatlar deniyorum bu aralar. Muffin kalıbıyla cupcake yaptım. :) Yaptım da oldu. :) Oldu da yedik bile. :)
  • Sevdiceğimde bir Ankara'ya kadar gidip geleyim dedi. Gelmesine saatler kaldı.. Heyecanla bekliyorum.. Çünkü bana birşey alacaktı gelirken.. Acaba ne aldı?? :)
  • Havalar hani böyle yağacak gibi ama yağmıyor ya. Benimde böyle birşeyler yapmaya niyetim var, yapacak gibiyim ama yapmıyorum.. :)
  • Yapacağım, olacak! Olunca da ne olduğunu söylerim. :)
  • Çikolata kuzucum evlenmeye karar verdi. Gidersen bana da bir resmini yolla diyemedim. Gitme de diyemedim. Sonunda bir yakın arkadaşım evleniyor. Çok heyecan yaptım ne diyeceğimi bilemedim işin aslı..
  • Önümüzde bir nişan var ve ben ne giyeceğimi bilemiyorum. Bir el atın konuya casper kızlarım ya bir akıl fikir verin rica ediyorum..
  • Ben ne kadar toplu taşıma araçları kapısından geçen bir yerde çalışsam da Kadir Topbaş peşimi bırakmamaya kararlı. Sevgili Büyükşehir Belediye'sinin yol çalışmaları sebebiyle trafik benim güzergaha verildiğinden her akşam Akmerkez ile Zincirlikuyu arasını yürüyoruz. Ah benim çileli ayaklarım. Sigorta yaptıracağım onlara... :)
  • Bunu da günün şarkısı ilan ettim... :)
  • Çok çok öperim..
Applesodaa

Not: Başlık bugünlerde diyor.
Notun Notu: Resimde "Yağmur damlaları mükemmel bir ninnidir." gibi birşey diyor. Her an yağacağım havası veren yağmur yüklü bulutlara ithaf ettim. :) 
Notun Notunun Notu: Yazmayı çok özlemişim.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.