25 Mart 2013

Dünya hali işte..


  • İyi akşamlar sayın seyirciler. Sizlere pilim bitmiş bir şekilde evimden koltuğumdan sesleniyorum..
  • Bugüne sevdiceğimin sesiyle enerji dolu bir şekilde başlamama rağmen, günün ilerleyen saatlerinde enerjim Akşehir Gölü'nün suları misali çekildi, çekildi, bitti.
  • İşten eve gelmek bir eziyet ki sormayın gitsin. Sormasanız da anlatacağım en iyisi sorun siz. :)
  • Metrobüs denen çile bülbülünü Büyükşehir Belediyesi güya trafiği azaltmak için getirmişti önümüze. "Yok on yüz bin milyon aracın trafikten çekilerek araç sahiplerinin toplu taşıma kullanmasını hedefliyoruz da bik bik bik.." Ee tamam diyelim ki araç sahipleri trafikten çekildi -ki külliyen yalan- peki bu yaya trafiğini ne yapacağız bir baltayı bile daha doğru düzgün tutamayan Büyükşehirimin Belediyesi?? 
  • Metrobüsler artık sadece iş saatlerinde de değil günün büyük bir kısmında tıklım tıklım. Otobüsler desen hepten perişan.. Hele bir 58N var ki benim her gün beklediğim, bekledim de gelmedin... Ah ah toplu taşıma perişan, biz perişan kimse yok belediyenin işine karışan..
  • Ayrıca yurdum insanı da bir enteresan.. Akşamın yedisinde iş çıkışı trafiğinin dibine vurmuşken ortalık sen Capon karın ve kucağında minnak bebenle gel metrobüse bin. Metrobüsü komple felç ettin be adam! Çocuğunun yüzü suyu hürmetine kimse ağzını açmadı ama yediğin küfürler yedi ceddi sülalene yetecek cinstendi hani ben söylemem de sen anla..
  • Artık bu kadın yüzünden Caponlara da gıcığım. Ne o öyle zaten hepsi karbon kağıdıyla kopyası çıkarılmış gibi birbirinin tıpatıp aynısı... Cıks olmadı..
  • Ayrıca demezler mi hiç: "Türkiye'nin suyu mu çıktı? Bizde kadın cinsinin kökü mü kurudu da sen gittin Capon avrat aldın??" diye. Hayır demediyse kimse sana ben diyeyim. Silkelen ve kendine gel Allasen..
  • Bu arada Allah'ım hikmetin sual olunmaz ama yaratıyorsun bari kapıp koyverme gözümü seveyim.. Bazı insanlar hakikaten insan olamamış daha yani..
  • Akşam akşam trafik çok asabımı bozmuş benim. Ama kaç ayın birikimi yani canım bu da. Bir başladım mı lafa sonunu getiremiyorum bende..
  • Neyse çok trafikli bir yazı olsa da siz idare edin. Ee ne de olsa trafik meselesi memleket meselesi...
  • Hepinizi öperim.. :) 
  • Applesoda kalan son enerjisiyle trafik haberlerini sundu sayın seyirciler. İyi geceler. Her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa...
Not: Son maddedeki "Her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa." sözü çocukluğumun haber spikeri Reha Muhtar'a aittir. Selam eder, ellerinden öperim.. 
Notun Notu: Bu bir üstteki açıklamayı yaşı yetmeyen yeni nesil bebelerimiz için yazdım. Bilenler lütfen geçecekleri dalgalarını da alıp başka yana kaysınlar.
Notun Notunun Notu: Resimde "Burası dünya. Güzel ve korkunç şeyler olacak. Korkma." diyor.
Notun Notunun Notunun Notu: Böyle çok notlu yazılar yazmayı seviyorum. Beni beğenmeyen ölsün. :) (Burada yazarın egosu Everest'e değdi beyler..)

En Son Not: Sonuç olarak bu olayın da suyunu çıkarmış bulunmaktayım.. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.