3 Mart 2014

İçim ürperiyor...


  • Havanın bu kararsız hallerinden başıma ağrılar girdi, içime sıkıntılar geldi... Ah şu resimdeki gibi görünsen madem ille de sıkıntılı görüneceksen canım İstanbul. Bir grilik bir donukluk var hallerinde..
  • Evimiz bir nevi misafirhane olduğundan gelenin gideni hesabını tutmaya yetişemiyoruz. Dün de misafirleri yolcu etmemize müteakip başladım cupcake çalışmalarına. Her bir ürün yeni bir stres ve korku getiriyor beraberinde ancak teslimatı yapıp da müşteriden bir gülücük kapıp, güzel bir kelam duyduysak içimiz ferahlıyor. Bugün o ferahlığa kavuşsam da, havanın bu soğuk hali beni benden aldı yine..
  • Elementary dizisini izlediğimi buralarda bir ara yazmıştım. Sonunda Watson'un Holmes'le kalmayı kabul etmesiyle beraber benim için de dizi biraz keyif verici olmaya başladı. Bu akşam 1. sezon finalinde görüşelim canlarım. :)
  • Hafta sonu için planlarım var. Kısmetse inşaallah bu sefer şeytanın bacağını kırıp da planlanmaktan eskiyen planlarımızı icraata kavuşturabileceğiz.
  • Bir üstteki madde çok karışıklı oldu biliyorum ancak düzeltecek halim yok. :(
  • Bir yorgunluk bir halsizlik ki üzerimdeki sormayın. Dokunsalar oraya düşecek gibiyim. Bu etkiyi bende yaratan şey dün sandalyeden düşmem de olabilir. Fakat orasını hiç mi hiç sormayın.. 
  • Yarın da Küboşcumla bir çay içme planımız var, akşama Boğaziçi Yaşam Merkezi'ne bekleriz. :)
  • Şimdilik selam eder, giderim. Yarın görüşürüz şekerlerim. :) 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.