21 Mart 2014

Cumalar Candır!!

  • İki gündür mide bulantısıyla baş edememekteyim. Soğuk algınlığını yeni atlatmış benim bünyeye mide üşütmesi lazımdı zaten. Beni ararsanız tuvaletteyim şekerim.. Midemde her şey dönüyor dönüyor...
  • Twitter kullanmadığımdan, kapatıldığını ancak bu sabah öğrendim. Artık ne yapacaklarını şaşırdılar. Sanırım sırasıyla facebook, tumblr, blogspot, wordpress'e de elveda diyeceğiz. Kuzey Kore'ye gün be gün artan benzerliğimizin farkında mısınız bilemiyorum?? Diren sosyal medya!!!
  • Bu hafta havaların kararsızlığından bana fenalık geldi. Önümüzdeki hafta havanın kek gibi kararlı olmasını diliyorum. :) Bugün güneşin güzelliğini fırsat bildim ve bez ayakkabılara geçiş yaptım. :) Darısı hırkayla dışarı çıkabileceğim günlere.. :)
  • Kız kardeşimin bugün ofise gelmesiyle birlikte herkes şok üstüne şok geçirdi. Ufacık tefecik ve de makineci olması nedeniyle insanlara bir inanamazlık çarptı tabii ki. :) Lakin kız kardeşim de pek bir hanımefendi canım. :)
  • Ayrıca ailecek hamur işleri konusunda becerikli olduğumuzu da söylemeden geçemeyeceğim. Kız kardeşim muffinleriyle ofistekileri çarptı bugün kızları da karamelli cupcakeleri için eve davet etti. :)
  • Güzel ve de güneşli sımsıcak bir cuma geçirmeniz dileğiyle... Sevgiler.. Applesodaa.


0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.