1 Aralık 2015

Harikayım, harikasın, hadi başlayalım!

   Bu sabah geç kalkmış olabilirim. Uzun uzak yollar gelmiş olabilirim. Velakin yorulmamış da olabilirim. :)

  Enerjimi iş yerinde yapacağım kavgalara sakladım. :) Dün iş açısından kötü hatta kötü ötesi bir gün olduğundan bugün için güç depoladım diyelim.

   Sema ile facebookta arkadaşlığımızın birinci yılını doldurmuşuz. Bunu kutlamaya karar verdik, kahve içeceğiz. :)

   Tarihler 1 Aralık'ı gösterdiğine göre artık doğum günü propagandalarıma başlayabilirim. Günün ilerleyen saaatlerinde konu ile ilgili bir post atacağım, takipte kalın.

   1 Aralık demişken; bir yılın sonuna ne çabuk geliyoruz değil mi? Geçen yıl bu zamanlarda burada işe başlayalı 1 ay olmuştu, şimdi bir yılı devirdik. Her ne kadar beklediğin bir şey olduğunda kaplumbağa hızıyla geçiyormuş gibi gelse de aslında çok hızlı geçiyor zaman. Yakalayabilene aşk olsun...

   Yakalayabilene birleşik mi yazılıyor bilemedim??

   Daha yazacaktım ama biraz işle meşgul olunca kafam karıştı, ne yazacaktım unuttum.

   Gözlerinizden öperim.

   Applesodaa.

   Not: "Bir şeye başlamak için harika olmaya ihtiyacın yok, harika olmak için başlamaya ihtiyacın var." üç aşağı-beş yukarı resim buna benzer birşey söylüyor. :) 

   Notun notu: Çevirilerim üzerinde sorumluluk kabul etmiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.