1 Aralık 2015

Yüzsüzlükte bir dünya markasıysam...



İyi ki doğdum!

Şimdi casperlarım, canlarım doğum günüm münasebetiyle buraya toplanmış
bulunmaktayız.

Her yıl olduğu gibi bu yıl da istediğim hediyelerin bir listesini yayınlayacağım.
"Neden?" diye soracak olanlar olur ise; "Çünkü yüzsüzlükte
bir dünya markasıyım." :)
Cevabım yeterli olmuştur sanıyorum.

25 yaşıma giriyorum, 50'nin yarısı olması ve de 20'li yaşlarımın son 5'ine gireceğimden
bu yıl doğum günüm ayrı bir önem taşıyor.

Ayrı bir önem taşımadığı bir yıl var mı ki diye soracak olan yoktur sanıyorum.
Çünkü ben her seneye bir kılıf uyduruyorum.

Gelelim hediyelerime;

Günlerdir kafama taktığım bir nesne olması nedeniyle hediyelerim arasında yerini almaya hak kazandı.


O kadar da aç gözlü değilim canım ikisini birden istemiyorum. Sadece kahverengi çanta istiyorum.
Benzerleri de kabulümdür. :)


Cüzdan
Alıcısına bıraktım. Cüzdan olsun benim olsun.
Not: Tatlı iç açıcı bir renk olsun lütfen, rica ediyorum.


Ben kıyafet almak istiyorum diyenler buraya lütfen.
1
2
3

Kitap alsam mı diye düşünenleri buraya alalım.
Kitabın günahı olmaz başka seçeneklere de açığım. :)

Her türlü, takı, çorap, aksesuar da hediye olarak kabulümdür.

Kocam bana ne alsın diye hala düşünüyorum.
Önerisi olan bir casper varsa, üşenmesin yazsın lütfen.
:)

Yüzsüzlük sınırlarını iyice zorladığıma göre artık gidebilirim.
Sevgiyle.

Applesodaa.

Not: Doğum günüm 31 Aralık / 1 Ocak'tadır. Aklınızda bulunsun dedim. :)



0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.