8 Mart 2017

Buse Terim'in ikinci el tokasının 50 TL'ye satışa sunulduğu ve de satın alındığı bir dünyada yaşamak istemiyorum.

Bazen diyorum ki hayat gerçekten kozmik bir şaka...

Bugün mail kutuma alışveriş yapmayı seneler önce bıraktığım bir site olan Lidyana'dan mail düştü.

Konusu: "Buse'nin İkinci El Pazarı"


Sırf hasetliğimden ve de merakımdan ve dahi zenginin malı benim gibilerin çenesini yorduğundan olsa gerek bakmak için sayfaya girdim.

Sonra öyle bir şoka girdim ki, çıkamadım.

50 TL'ye o utanmamış satıyor da, alan kişi sana naçizane sormak istiyorum.
Herhangi bir yerden bunun sıfır kilometresini taş çatlasa 5 TL'ye alabilecekken neden,
neden bunu aldın???

Cevap beklemiyorum. Soru retoriktir.

Bir yaşıma daha girdim.
Öyleyse sonra görüşelim canlarım.

Applesodaa.

NOT: Arkadaşıma yolladım. "Orjinaldir o." dedi. Neyin orjinali be anacım ya??
NOTUN NOTU: Dikkat ettim ayakkabıların numaraları da yazmıyor. Ya herkes kızın ayak numarasını biliyor, bir ben cahilim. Yahut "Amaaaan Buse giymiş nolursa olsun alayım vitrinimde dursun!" minvalinde bir sapıklık türedi. 
EN SON NOT: Kızcağıza kişisel bir gıcıklığım yoktur. Biline.

4 yorum:

  1. Şaka gibi!
    Bir de tükenmiş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çözemedim, çözemedim. O tokayı alan kimse gelsin bir konuşmak istiyorum. :)

      Sil
  2. Harcayacak yer bulamadıkları paraları var demekki :D İlginç gerçekten :D

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.