4 Nisan 2022

30 Mutlu Gün 30/3-4

Selam dostlar,
Etkinliğe kaldığımız yerden devam edelim.

3. günün en mutlu eden hadisesi, annemlerin koltuğunda bayılırcasına kesintisiz üç saat uyumamdır kayıtlara geçelim. O kadar yorgundum ki kaç gündür Çınar'ın teyzesiyle bağıra çağıra aslan kaplan kovalama sesleri bile beni uyandıramadı. (Evde hayali bir safariye çıkıyorlar her gün.)

4. günün en mutluluk verici hadisesi ise o çok beklenen uzun uzak yollardan gelen, kaşesiz imzasız ülkeye giremeyen paketti.

Onun da içinden sırt çantası çıktı, çok zahmet etmişsiniz kuzum valla hiç gerek yoktu diyesim var.

Ama kocam çok beğendi, muhtemelen el koyacak. :)

Şimdilik böyle, sizin küçük mutluluklarda neler var bakalım??
Sevgiyle kalın.

13 yorum:

  1. Benim kabusum oldu bu yurtdışı gelen hediyeler bir içinde ne olduğu belli değil, benden teslim etmek için istedikleri vergi içindekine değecek mi bilgi yok geçtiğimiz aylarda 120 ye bir sertifika 200 küsüre de bir tshirt hediye geldi :/ gülermisin ağlarmısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Ağlarım galiba, allahtan şirket ödediğim parayı geri verecek.
      Valla ben onuncu yıla kadar rahatım artık daha bişey gelmez yurtdışından.

      Sil
  2. olsuun iyi olmuş yine de çanta hadi :) evde safari oooo nat geo wild live yanii oooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi tabi baya baya live hemde, "anneee kalk şurdan bir kaplan sesi geliyoooo". :D

      Sil
  3. Beyin bazen öyle bir kapatıyor ki kendini, ilaç gibi gelmiştir o uyku...
    Çanta güzel görünüyor, tahminimin birazını tutturmuşum sanki :) Güzel günlerde kullanın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle annem elli kere anne dedi diyo, ben bitane duymadım oysa. :D
      Çanta işte idare ediyor. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Çanta hayırlı olsun güzel günlerde kullanın, bazen bende çok uyurum. :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim.
    Valla bazen diyorum ki beni şu koltukta unutun nolur gelin bir hafta sonra kaldırın. :D

    YanıtlaSil
  6. O üç saatlik uyku ilaç gibi gelmiştir :)

    YanıtlaSil
  7. Kızım kırkı çıkana kadar on dakikadan fazla uyumazdı. Daha bir aylıkken ben de 1,5 saatlik bir uyku çekmiştim. O uykuyu hâlâ unutamıyorum.

    Sırt çantanla yapacağın gezileri, doğa yürüyüşlerini düşünürsen daha mutlu olursun belki :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O uykular o kadar kıymetli oluyor ki, bi akşamüstü Çınar kucağımda bir sızmışlığım var koltukta mesela bende o günü hep anımsarım. :)

      Bakalım çantanın başına neler gelecek göreceğiz. :)

      Sil
  8. :) Beni bir köşede unutup, bir hafta sonra kaldırsınlar istiyorum.

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.