1 Nisan 2022

30 Mutlu Gün 30/1

 

Sevgili Şule'nin başlatmış olduğu "30 Mutlu Gün" etkinliğinin açılışını yapıyorum
arkadaşlar.

31 yıllık hayatımda birçok hediye almışımdır. Ama şu anda çocuklar gibi şen bir şekilde
sekiyorum evin içinde. :)

Sevgili kalbi güzel blog arkadaşım "Derya" çantaların altına yaptığım "ah ben bunları bilsem de örsem"
serzenişlerimden sonra bana bir çanta hediye etti.

Ben mutlu mesut çantama kavuşmak için paketi açınca içinden bir de küçük cüzdan çıktı.
Geçen gün bir kahve aldım pişman oldum, dükkan bana milyon tane bozuk para verdi ve hepsi
hala koyacak yer olmadığı için laptop çantamın diplerinde sürünüyor.
Bir bozuk para cüzdanı alacağım diye söylenirken ben evrene gönderdiğim mesajlar 
Derya'ya ulaştı sanırım. :)

Çanta ve cüzdanla o kadar mutlu bir şekilde sarmaş dolaş olmuştum ki Meraklı Defteri fark etmemişim
bile. Bunu Çınar'la ortak kullanacağız sanırım, eminim deftere bayılacak içi rengarenk. :)

El yapımı olan herşey o kadar hoşuma gidiyor ki, bir de söylemeden geçemeyeceğim ama
muazzam şeyler arkadaşlar ne kadar özenle yapıldıkları o kadar belli oluyor ki.

Bu sene aldığım en güzel hediye bu oldu diyebilirim. 

Emeklerin için ve bana hediye ettiğin için teşekkür ederim canım Derya. :)

Bugünün mutlu hadisesi bu güzel, ince düşünülmüş, çokça özenilmiş paket oldu benim için.
Musmutlu günler dilerim.

Sevgiyle.

19 yorum:

  1. hediye çok güzel gözükmekte güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. Hediyelerin çok güzelmiş, güle güle kullan. Renkleri de çok güzel ayarlanmış. Hoşuma gitti. Derya arkadaşımızın emeklerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off bende o kadar bayıldım ki, çantayı koluma takıp sokaklarda salınasım var. :D

      Sil
  3. Güle güle kullan. Çok güzelmiş hediyeler. Hepsi renk renk. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengarenk ruhumla çok iyi uyum sağladı bu hediyeler. :)
      Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Bu etkinliği merakla bekliyordum, hediyelerinizi güle güle kullanın gerçekten çok güzel hepsi, mutluluk dolu günler:)

    YanıtlaSil
  5. ooo hayat ne güzeeel o la laaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Tam olarak o moda giriyorum bu güzel hediyelerime baktıkça.

      Sil
  6. 30 mutlu güne harika bir başlangıç olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan çok sevindim beğenmene," bu sene aldığım en güzel hediye" kısmı beni çok duygulandırdı, teşekkür ederim. evreni dinlerim sık sık, duymuş olmalıyım demek ki cüzdan da iyi denk gelmiş :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bayıldım, beni tanıyan insanlar bile hediye seçmekte senin kadar başarılı olamıyor.
      Görmeden konuşmadan böyle tam içime içime sokmak istediğim şeyler hediye etmen beni öyle duygulandırdı ki anlatamam. :)

      Sil
  8. Etkinliğe bomba bir giriş yapmışsın. Blogger arkadaşlardan gelen hediyeler insanı çok mutlu ediyor. Kendimden biliyorum. Umarım diğer günlerin de böyle güzel geçer. İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim. Etkinliği gerçekten çok sevdim keyif alıyorum.

      Sil
  9. ben de bu etkinliğe katılmak istiyorum ama Nisan'dan hiç umudum yoktu :( aynı yokluk etkisini artırarak sürüyor, keyifle takip edeceğim mutluluklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki Mayıs'ta da devam ederiz etkinliğe, sende katılırsın. :)

      Sil
  10. Evet, bazen gerçek hayattaki arkadaşlarım beni pek anlamıyormuş gibi hissediyorum. Blog arkadaşlarımı düşünüyorum ve onlar daha iyi anlarmış gibi geliyor. Hediye paketini bende o kadar çok sevdim ki üzerindeki çiçeği sakladım. :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.