20 Nisan 2022

30 Mutlu Gün 30/12...20

Biraz uzun bir ara oldu ama sonunda gelebildim. İstanbul'a bir türlü gelemeyen baharın kasveti üzerime çökmüştü sanırım. İçimde hiçbirşey yapmadan tavana bakmağı isteği vardı sadece. Neyse efenim gelelim mutluluklarıma.

12. Gün: Niyetli olmadığım için ofisten arkadaşlarla öğle yemeğine gittim. Uzun ama uzun bir aradan sonra sohbet ederek yemek yemek çok hoştu gerçekten. İnsan bazen sürekli yaptığı şeylerin kıymetini ancak yapamadığında anlayabiliyor.

13. Gün: Hem Çınar'ın kontrolünü hem de benim sürekli ertelediğim Cildiye randevumu halledebildiğimiz mükemmel ötesi bir gün oldu. Gerçi şimdi de plastik cerrahiye gitmem gerekiyor. Allahım bana dirayet ver.

14. Gün: Kayınvalidemler memleketten İstanbul'da kalan eşyaları götürmek için geldiler. Her ne kadar sonunda ayrılık olan bir kavuşma olsa da oğlumun sevinci görülmeye değerdi. Bir de aile iftarı hazırladım ki sormayın, tam Ramazan ayına yakışır bir gün oldu; sevinciyle, coşkusuyla...

15. Gün: Genelde eşimle ben sahur yapmıyoruz. oniki bir arası birşeyler yiyip yatıyoruz, tekrar kalkmıyoruz. Ama evde misafir olduğu için yılın ilk sahurunu yaptık. :)

16. Gün: Çınar mahalledeki bütün ablaları ile beraber futbol (kendisi pitbol olarak telaffuz ediyor) antrenmanına gitti. Soranlara da "Ben Şinem'i pitbola götüğdüm." diyordu. Onun o eğlencesi, keyfi, geldiğinde sürekli sıkılmadan aynı şeyleri anlatması gerçekten beni de o kadar mutlu etti ki. Kendim gitsem öyle mutlu olmazdım heralde.

17. Gün: İftara kızlar gelecekti, İpek kızçem bizi son anda ekse de Ayşe kızçemle keyifli bir iftar yaptık. Gerçi iftarın keyfini en çok Çınar çıkardı ama neyse. :)

18. Gün: Ramazan dolayısıyla yemeğe gitmediğim için öğle arasını kitap okuyarak değerlendirdiğim bir gündü. Dışarısı, kasvetli ve yağmurluyken pencere kenarında oturup kitap okumanın keyfi başka hiç bir şeyde yok.

19. Gün: Sabah toplantım olmamasının verdiği güvenle kendime güzel bir sabah uykusu armağan edip bir sonraki otobüse bindim. :) Bizim otobüs seferlerinin arası yok 7:50'ye binersem ofise çok erken geliyorum ama trafikte kalmıyorum. 8:40'a binersem de ofise yarım saat geç kalıyorum. Arada geç kalmanın da bir keyfi yok değil tabi. (Bu ikisinin arasında başka otobüs seferi olmaması sadece bana garip gelmiyordur umarım.)

20. Gün: Uyandığımda güneşi görmek. :) Günlerdir kasvet kasvet üstüne, soğuk soğuk üstüneydi. Çamlıca eteklerinde oturunca da hava hiç yardımcı olmuyor tabi. Sabah gözümü bir açtım güneş parlıyor allahım nasıl bir mutluluktu anlatamam.

Eee nasıl gidiyor, küçük mutluluk durumları?

Sevgiler.

26 yorum:

  1. Mutlu gün yazısı günlük tarzında olmuş;) Eşyaları alırken horozu da aldı mı sizinkiler? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ayıp ediyorsun, en önce horoz gitti.
      Biraz da günlük tutmaya benziyor valla sevdim bu etkinlik işini

      Sil
  2. Böyle toplu okuyunca daha güzel oluyor sanki. Bütün haftanın özetini görüyorsun.

    Doktora gitmek insanı cidden geriyor. Çocuğu doktora götürmek daha da zor. Benim kızın da birkaç kontrolü var ama ne zaman götüreceğiz, nereye götüreceğiz, orada neler olacak vs. şimdiden canımı sıkıyor. Götürmezsen de sürekli aklının bir köşesinde kalıyor. Bu hafta bir yerden başlasam iyi olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tek tek yazmaya heveslenmiştim aslında ama hayat şartları beni haftalık yazmaya mecbur etti. :)

      Of doktora hiç bir şekilde gitmek istemiyorum ya hastane fobisi geliştirdim Çınar'dan sonra.
      Şimdiden kolaylıklar diliyorum, umarım tüm kontroller sıkıntısız geçer ve güzel sonuçlanır.

      Sil
  3. iftar sahurlar tatlıymış. ayy şinemi pitbola en şekeri :) çamlıca etekleri ooooo şehre çok uzak :) plastik cerrahi hımmm, anladııım tanık koruma programıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İftarlar ve sahurlar kesinlikle kalabalıkla güzel. Pitbol yeni favorimiz artık sürekli gitmek istiyor.
      Tanık koruma iyiymiş bak güldürdün beni. :)

      Sil
  4. Sevdiklerinle iftar sofrası güzel oluyor. :) Ben de sahura kalkmıyorum, 12 1 gibi yiyorum. Ama memleketteyken babamlar kalkınca mecbur kalktım yardım etmek için. :) Ben de sabah çay içmeyi özledim ya çay olmayınca kendime gelemiyorum sanki. :)
    Güzel geçmiş haftan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ramazan kalabalık aile ile çok daha güzel ben bunu anladım. :)
      Uyursam uyanamıyorum. Gerçi bu çocuktan önceydi ama çocuktan sonra da zaten azıcık uyuduğum için bölünsün istemiyorum.
      Ay evet en çok sabah simit, çay, peynir üçlüsünü özledim. :)

      Sil
  5. Oruç tutup sahur ve iftar hazırlığı yapasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bu sene ramazanın keyfini çıkardım vallahi, o sebeple coşkuyla anlatıyorum.

      Sil
  6. Yazılarınızı okuyor ama sonunda yorum kısmını göremiyordum. Deep'e sordum o da başlığa bas, görürsün dedi. Bu sayede ilk yorumumu almış bulunuyorsunuz. Günlük tutmak çok güzel. Bu etkinlikte kötü olayları es geçip mutlu olayları yazıyorsunuz. Mutlu günler günlüğü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yorum kısmı biraz çetrefilli efenim blog tasarımının kusuruna bakmayınız. Hoş geldiniz. Etkinlik gerçekten çok tatlı ilerliyor.

      Sil
  7. Çınar'ın o güzel kelimellerini duyar gibi oldum çok tatlı :) pandemi bize basit ve kısa bir ev ziyaretini sıradan bir yemeğe çıkmayı bile nasıl özletti daha neler var neler, ailecek yapılmış güzel bir iftar ve sahur ne güzel, bu zamanlar çocuklar için tam anlamıyla bayramdır hep, kalabalık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahları ben pitbola gitcem bugün anne diye kalkıyor. :)
      Eve gerçekten pandemi sayesinde en ufak birşeyden bile keyif almayı öğrendik belki de... Kalabalık aile sofraları kalp ben, çok seviyorum. :)

      Sil
    2. :) benim Çınarın söyleyemdiği veya böyle şeker telafuzları unutmayım diye bebek anı defterine yazmıştım geçen karıştırdım duygu seli yaşadım ne güzel günlerdi :)

      Sil
    3. Bende video çekiyorum. Dondurmaya gagaman dediği ve çikolatayı çilekota olarak telaffuz ettiği videolar var. Kendisi de açıp izlemekten çok keyif alıyor. :)

      Sil
  8. Her günü böyle kısa kısa anlatman harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. çok iyi ya, bazı handikaplar hayatın tadı tuzu :)

    YanıtlaSil
  10. Önümüzdeki ay devam ederse ben de katılayım bari.

    Böyle dediğim bir sürü etkinlik var ama hiçbirine katılamıyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Devam ettirsek güzel olur gibi bence, ya da belki başka bir etkinlik yapılır.
      Belki de şeytanın bacağını bizim etkinlikle kırarsınız, kim bilir?

      Sil
  11. Dolu dolu geçmiş ne güzel. :)

    YanıtlaSil
  12. Bu yazilari okumak ayrı keyifli gerçekten, elinize sağlık, mutluluk dolu günler dilerim:)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.