2 Nisan 2022

30 Mutlu Gün 30/2

 
Bugünün mutlu hadisesinde Ramazan ayının ilk iftarı vardı.

Annem zaten bu aralar Çınar'a bakmaktan helak oluyor. İftarı ben hazırlayayım dedim.

Lakin gece üçte yattığım için ilk gün benim için de oldukça zor geçti. Sahura kalkan Çınar'ı uyutmaya çalışırken de su falan içmeden uyuyakalmışım. Susuzluk hissi beni bitirdi.

Resimdeki bu küçük beyefendi de bin dereden su getirip hepimizi delirtti ama neyse market alışverişi, yemek herşeye yetiştik.

Çorbasından tatlısına annemin sofralarını aratmayan bir sofra kurmayı başardım. :)

Eee sizde durumlar nasıl? Açıldı mı oruçlar içildi mi çaylar?

Sevgiler.

17 yorum:

  1. İlk oruç biraz etkilese de sonrakiler daha kolay olur. Çocukların enerjileri bitmiyor. Hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece suyu içmeden uyuya kalmasam herşey daha kolay olacaktı sanırım. İkinci günü çok rahat geçirdim. :)
      Hayırlı ramazanlar dilerim.

      Sil
  2. Hayırlı Ramazanlar. :) İlk gün yoğun geçmiş sanırım. Biz de ilk günü annemlerle geçirdik, güzeldi. Bol bol çay içtim gece, sahurda da babamla hazırlıyoruz bir şeyler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı Ramazanlar. :)
      İlk gün bayağı yoğun oldu ama gün sonu çok keyifliydi.
      Aile ile ramazan başka güzel. :)

      Sil
  3. oyyy aferin sanaaaa bayramda da baklava yaparsın artııık :)

    YanıtlaSil
  4. Biz ne kadar gayret edip evdeki beyefendiyi uyandırmamaya çalışsakta sağ olsun gümbür gümbür davul sesi planlarımızı altüst ediyor. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Dün o kadar yakına kadar geldi ki davulcu, Allahım nolur bizi es geçsin diye duaya durdum.

      Sil
  5. İlk sahurda vitamin protein ne varsa alınarak niyetlendik hamdolsun geçen ramazanlarda ilk gün görünen o ağırlık yoktu hamdolsun zannediyorum ki ramazan kış aylarına çekildikçe daha bi güzel olacak sen de güzel baş etmişsin çok takdir ettim ben tatlı yapamadım daha🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen Ramazana göre nispeten daha rahat geçiyor gerçekten, kış aylarının etkisine katılıyorum. :)

      Sil
  6. Uykusuz şekilde çok zor,Allah kolaylık versin, ramazanınız hayırlı olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim, çok şükür şimdilik iyi gidiyor.
      Bende hayırlı ramazanlar dilerim.

      Sil
  7. Aileyle beraber kalabalık sofraların lezzeti başka oluyor. Ramazan da bunun için en güzel zaman. Allah kabul etsin orucunuzu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ramazan'ın en güzel yanı kalabalık iftar sofraları sanırım. :)

      Sil
  8. Resimdeki beyefendi çok yorulmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Eğlenceli ama geriye dönüp baktığım zamanlarda, yaşarken neler çektiğim sen gel birde bana soooor. :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.