7 Ekim 2013

Son zamanlarda...

   Bu şirin şey gibi hissediyorum kendimi. Bakınca şirin ama ne mutlu ne mutsuz bıkkın sıkkın bir hali var.
   Son zamanlarda neler oldu oralardan konuşalım önce şekerler. Öncelikle tarihler 7 Eylül'ü gösterdiğinde sevdiceğimle biz söz verdik birbirimize. :) Sözlendik...
 
   Şimdi sevdiceğim uzaklarda. Bir süre uzunca bir süre birbirimizden ayrı kalacağız ama olsun. Ne diyordu şiir:

           "Güzel günler zorlu duraklardan geçer."
 
   Eninde sonunda yan yana olacağız beraber birlikte...
   Sizlere güzel haberleri vermek için gelmiştim ve biliyorum ki blogum bir süredir ihmal ediliyor tarafımdan. Yine de geldim. Bilenler bilir beni gelince bayağı bir kalıcıyımdır da..
   Hepinizi kocaman sevgiyle kucaklarım..


0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.