9 Aralık 2013

Bekledim bekledim de meyve de veremedim...


  • Bu resim hepimizin doğasını anlatıyor kanımca. Kimse de "Ay şekerim ben hiç böyle biri değilim." demesin. Demesin gelir itina ile döverim bizzat çünkü. Türk milleti olarak hepimiz tembellikte yüksek ihtisas yaptığımızdan. Öylesine boş boş beklemek de tabii ki bizden sorulur. :) Özellikle ben cumaları öyle böyle değil nasıl bekliyorum bilseniz. Neyse geçelim bu maddeyi uzadıkça uzadı fazla çiğnenmiş sakız misali...
  • Kış geldi mi adettendir illa ki bir adet örgü örülür. Bende bugün gidip ip alacağım. Geçen sene takmadığım halde milyon tane boyunluk ördüm kış boyu, e tabi ki bu durum kız arkadaşlarıma yaradı. Sıcacık geçirdiler kışı. :) Bu sene dedim koy kızları bir kenara, sevdiceğime atkı örmeye karar verdim. Yılbaşına kadar durmak yok yola devam o örgü yeni yıla girmeden bitecek arkadaşlar. :)  
  • Hafta sonu yine bir adet pasta üzerinde gözlerimiz uykusuzluktan pörtleyene kadar çalıştık. Gamze Hanım'ın yoğun çemkirmelerine boyun eğerek ilk üç boyutlu pastamızı da yaptık. İkra bebeğe yolladık. :) İnsanları böyle şeylerle mutlu etmek çok güzel bir duygu. :) 
  • Evet evet inan olsun ki bir ara o pastaları buraya koyacağım. :) (Kimse bu dediğime inanmadı fakat neyse.)
  • Herkese Hükümet Kadın'a gitmeyi tavsiye ediyorum bu arada. Şu soğuk, suratsız kış günlerinde insanın içini sıcacık ısıtıyor filmin neşesi. :) Bir araya buraya Hükümet Kadın'la ilgili bir yazı da gelecek. (Amin inşaallah...) Kısmetse yıl bitmeden şu yazıları aradan çıkarırım gibime geliyor.
  • Neyse ben öyle bir can sıkıntısıyla gelmiştim. İşten çıkmama 45 dakika kalmış olmasının hazzıyla gidiyorum. İp lazımsa Beşiktaştaki pasajda bulunan kurdelacıda bu akşam görüşelim. Gözlerinizden öperim. Yarın kar yağacakmış sıkı giyinmeyi unutmayın derim. :)
  • Applesodaa, Etiler ofis. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.