20 Aralık 2013

Cumalar Candır. :)


  • Hele de günün sonuna gelinmişken.. :)
  • Sabahtan beri bu resim yazı ekranında, yazı ekranı da önümde ama saçma sapan işlerle uğraşmaktan iki lafın belini bükemedim. :(
  • Gamze bensiz pasta malzemesi alışverişine gitti bugün gözüm yaşlı oturdum çalışıyorum. Ah o an orada olsaydım.. :(
  • Akşama çifte pasta çalışması var. Dükkan'dan canlı yayında olacağız hepsinizi beklerim. :)
  • Pastaya müteakip kesinlikle muffin de yapılacak. Cupcake konusunda henüz karara varamadık. :)
  • Kartvizitlerimiz geldi gözüm gönlüm şenlendi. Lakin az biraz da kızgınım o kartvizitin arkasını hangi akla hizmet siyah basmışlar ben bilemedim. :(
  • Şimdi işten çıkmadan patronum olacak Deli Kadın Müzeyyen'i  akşam içtiması için bir arayayım. Genel fırçamı yiyeyim sonrası o rahat ben rahat... 
  • Uzun uzak yollar gideceğim. Beylikdüzü istikametine gidecek olan varsa Zincirlikuyu'da görüşürüz. :)
  • Herkese selam eder, hızlıca giderim.
  • Applesodaa. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.