12 Aralık 2013

Karlı sabah...


  • Bu sabahta yine karlarla uyandık. Bizim ev inanın ki dışarıdan daha da soğuktu. Küçük bir kuzey kutbu olan evimizi bilenler bilirler. Uyanır uyanmaz kanım damarımda dondu sanki...  (Doğalgaz sobalı evlerin temel problemi sadece tek bir odanın ısıtılabiliyor olması. Kombi şart...)
  • Dışarısı eve göre nispeten daha sıcak olduğundan biraz keyfim yerindeydi yollardayken açıkçası. Ayrıca Büyükşehir de deli gibi çalışmış haklarını yemeyelim. Bütün yollar açıktı. Otobüsler tıkır tıkır işliyordu. Hatta insanlar arabalarını bırakıp toplu taşıma kullandıklarından yollar da bomboştu. :) 
  • Şimdi günün ilerleyen saatlerinde vakit sanki durdu da hiç geçmiyormuş gibi geliyor bana. Hatta bugün lanet bir pazartesi havası veriyor. Tatile bir gün kaldı diyen perşembeye hiç benzemiyor.
  • Bu arada sevdiceğimin selamı var sizlere. :) Sevdiceğim demişken dün birinci ip bitti de ikinciye bile başladım. Atkı örmek bizim işimiz 1991'den beri. :)
  • Bugün kırk kişilik bir doğum günü pastası her an sipariş edilebilir ve bunun tüm stresini hissediyorum üzerimde ben. :( Bu hafta sonuna  plan yapmıştım ama iş plan falan dinlemiyor. Yine de planımı da uygularım pastamı yaparım. Ama pasta iki katlı olacak. Hayat çok zor doğrusu. :(
  • Ayrıca bir de kartvizit peşinde koşturma olayım var ki sormayın evlere şenlik. Kendi kartvizitimizi kendimiz online olarak tasarladık. Sonra da sipariş ettik. Tasarıma laf yok, güzel oldu da... Kalitesi nasıl olur onu hiç bilemiyorum... Ucuz etin yahnisi gibi olmasın da sonra...
  • Neyse şu son beş dakikada ne oldu bilmiyorum ama içimdeki bütün enerji bir anda kaydoldu gitti. Gideyim iş yerine yeni kurbanlar bulayım. Buranın nasıl lanet bir yer olduğunu bilmiyor ki zavallılar mühendis aranıyor ilanını görünce koşarak geliyorlar. :(
  • Applesodaa ofisten içinde bir ton sıkıntıyla bildirdi. Selamlar, saygılar.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.