4 Mart 2014

Benim hala umudum var!

  • Galiba, sanıyorum, bir ihtimal planlarımız sonunda gerçekleşecek gibi... Ama hala çok heveslenemiyorum çünkü olabilir de olmayabilir de... Ah beni bu muallakta kalmalar bitirdi. Ama olsun benim hala umudum var!! 
  • Bu arada "Dayanın canlarım büyük kavuşmaya son 26 gün!!!" O gün geldiğinde sanıyorum yirmi gün kadar blogu tatil edeceğim. Size de kafanızı dinleme fırsatı olsun bu tatil. Sonra bütün gücünüzü ve kuvvetinizi toplayarak bana geri gelin. Çünkü sevdiceğim yine gitmiş olacak ve ben burayı ağlama duvarına çevireceğim... Blogu sel basmasa bari...
  • Dünden beridir başımda bir ağrı... Geçmedi gitti. Ben kendimden geçtim. O benden geçmedi. Kafamın sol yanına doğru kaymakla beraber halen devam etmekte. Git başımdan ben sana göre değilim dedim. Dinlemedi.
  • Çeyiz alışverişinin bir kısmını da kendimi hiç yormadan internetten halletmek tabi ki benim işim. :) En son aldığım tabaklar da gelmiş ancak evde kimse bulunmadığından komşuya bırakmışlar. Annemler de lütfedip almamış bile. İnşaallah komşu benim tabakların üzerine yatmamıştır. :(
  • Yazacak da birşey kalmadı. Saygılarımla Applesodaa.


0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.