14 Mart 2014

Cumalar Candır!!

  • Yine bir cuma ve yine içimde bir heyecan.. :) Sevdiceğime kavuşmama gün geçtikçe daha da az kalması beni benden alıyor içim sevgi kelebeği oldu. :) 
  • Bu cuma tam cuma havasında gidiyor şimdilik. İş yerinde herhangi bir krizimiz olmadı çok şükür hatta gülüp eğleniyoruz bir yandan da iş yaparken. Boş durmaya gelmiyor şekerim hemen başlıyor sonra bizim patron "Maaşınız takır takır yatıyor. Siz hiç iş yapmıyorsunuz. Siz beni batıracak mısınız?" diye. Benim patronun namını bilenler bilir. Bilmeyenler çok ucuz yırtmış bu konudan. :)
  • Rizzoli & Isles diye diye dilimde tüy bitti. Beklemekten içim şişti ama ne dizi başladı ne de Cnbc-e dergi çıktı ki bir bilgi alabileyim. Bende Tess Gerritsen'in romanlarını okumaya karar verdim, bekleyişi güzelleştirmek adına. :) Cerrah ve Çırak'ı okudum. Şimdi sıra Günahkar'da. :)
  • Bir çeyrek yılın ardından iş yerinden bir haftalık yıllık izin alayım dedim ama? Patronlarımdan birisi "Bir hafta uzun değil mi ya?" derken diğeri "Bilemedim ki izin versem mi vermesem mi?" diyor. Ah be canım siz iki haftada bir tatile giderken biz gitmeyin diyor muyuz hiç? Neden bu mızıkçılık anlamadım ki en nihayetinde kanuni hakkım bu izin yahu?
  • Bu şirkette çalışmaya başladığımdan beri personelin yarısı değişti. Nitekim kalan yarısı da değişecek gibi duruyor. Çok yakında en kıdemli personel ben olacağım sanırım ciğerlerim. :)
  • Linkedin platformunda bir hesabım olmasına rağmen tamamıyle gereksiz buluyordum bu platformu lakin o bana geçen gün oradan bir iş teklifi gelene kadardı. Arkadaşlar gerçekten faydalıymış eğer kullanırsanız şahsen ben kırk yılda bir açıyorum. Onda da şansım tuttu. :)
  • Konudan konuya atlamakta ancak bu kadar kel alaka konuları birleştirerek ben bir rekor kırabilirdim diye düşünüyorum. Gözlerinizden öperim. Applesodaa.


0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.