11 Mart 2014

Sulu bir yazı...


  • Hafta sonları çok mu hızlı geçiyor yoksa bana mı yetmiyor bu tatiller bilemedim. Lakin hafta sonu tatili başladığı gibi bitiyor, bende hiçbir şey anlamıyorum bu tatillerden. Senelerce dua ettim hafta içi dört gün çalışalım, 3 gün tatil yapalım diye yine tutmadı... :(
  • Şu yağmurlu günleri bir ben mi sevmiyorum? Yağmur yağınca bir tek benim mi tadım kaçıyor? Allah aşkına varsa bir seveni söylesin bakın öyle böyle değil çok merak ediyorum yahu.. Ben yağmur yağsın da dışarı çıkayım diye bekleyen kim var orada??
  • O zırt pırt bahsettiğim inşallah gerçek olacak olan planlarımız yine planlarda kaldı. Hatta gerçek olmaya bir adım dahi yaklaşamadı. Bu durumda bana yine hasret, bana yine hüsran, bana yine sinirlenip sinirlenip sinirimi çıkaramamak düştü. :(
  • Göbeğim aldı başını yürüdü zannederken ben aslında o göbek değil bildiğimiz gaz ve ödem imiş. Su içme ihtiyacım akşamdan akşama yatarken bir bardaktan ibaretti. Bu da velhasılı bedenimde ödeme sebep oluyormuş. Günde bir buçuk litre su içmeye başladıktan sonra 3 gün içinde o şişkinlikten eser kalmadı canlarım. Hatta cildimin de giderek güzelleştiğini bizzat görüyorum. Bana kalırsa gözeneklerim bile sıkılaştı. :) 
  • Bu arada bir insanın günde üç litre su içmesi lazım dediler. Lakin ben bir buçuk litreden sonra kendimi yürüyen varil misali şişkin hissettiğimden onu kendime göre uyarlayıp 1.5 litreye düşürdüm. Ben hepi topu mini minnak bir insanım ama canım o kadar suyu nereme içeyim??
  • Ayrıca eskiden günde kaç bardak çay - kahve içtiğimin hesabını tutamazdım. Su içmeye başladıktan sonra sabah bir bardak kahvaltı ile çay içiyorum sonra da çay - kahve içme ihtiyacı hissetmiyorum. :) 
  • Çok sulu bir yazı oldu farkındayım ama ne demişler su hayattır. :) Ayrıca şu üç noktalardan da bir vazgeçemedim sevgili okuyucum evet biliyorum. :) Ayrıntıya çok takılmayalım.
  • Kocaman sevgiler gönderirim. Applesodaa ofisten canlı bildirdi.
Not: Direniyoruz sevdiceğimin gelmesine az kaldı. :) Mesafelere hayır!!

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.