28 Ekim 2017

9. Gün: Hobim çok, istikrarım yok.


Gün geçmesin ki yeni bir hobi edinmeyeyim.

Şimdiye kadar; şeker hamurundan pasta-kurabiye, örgü, penye ipten paspas, ahşap boyama, takı tasarımı, dikiş, etamin vs. şeklinde dönem dönem değişen hobiler edindim.

Bugünlerde evdeki eşyaları boyama ve peçete dekupaj yöntemleri ile yeniden
kullanılabilir hale getirmeye takmış durumdayım.

Hiç bir hobide sebat edemeyip, her gün büyüyünce ne olacağına dair fikrini yeniden
değiştiren ufaklıklar gibi hobi değiştirmekteyim.

Allah bana akıl fikir ihsan eylesin. :)

Applesodaa.

Not: Resimdekilerin hepsi naçizane eserlerimdir.
Etamin yastık; işlemesi, doldurması, dikmesi komple benden.
Yemek masamın üstünde duran çanağın içine yaptığım sonbahar kombini.
Çerçevelerin hepsini ben boyadım.
Kayınvalidemin eski fincanlarını da mumluk yaptım. :)

4 yorum:

  1. Maşallah bütün hobileri de ustalık derecesinde öğrenmişsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapa yapa öğreniyor insan. :) En güzeli de olmazsa en baştan başlayabilmek.

      Sil
  2. Böylece bir sürü hobi seçeneğin olmuş, daha ne, harika :))

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.