27 Ekim 2017

8. Gün: "Ne iş yapıyorsun?" sorusunun yanıtını veremiyorum.

Ne iş yapıyorsun sorusunu " Özel sektör çalışanıyım." diye geçiştirme çalışmalarım her seferinde
başarısızlıkla sonuçlanıyor.

Aslen bilgisayar programcısıyım. Lakin okuduğum mesleği hiç yapmadım.
Şu anda "Estimator" olarak çalışıyorum. İşimi tam olarak yansıtan
kelime bu olsa da Türkçe'de tam karşılığı yok.

Türkçe unvanım "Satış Destek Uzmanı", bunu belirtirsem de insanlar pazarlama
işi yaptığımı düşünüyorlar.

Aslında işim şudur: Güvenlik sektöründe proje bazlı olarak, zayıf akım sistemleri için tekliflendirme
yapıyorum. Yani; kamera sistemleri, kartlı geçiş sistemleri, yangın algılama sistemleri,
acil anons sistemleri için proje bazlı olarak sistem teklifi
hazırlıyorum.

Ama her soran şahsa da böyle açıklama yapmak eşittir göbeğim çatladı durumu.

Sevgiler mesleği belli belirsiz Applesodaa'dan.

2 yorum:

  1. Ben de satış bölge sorumlusuyum. Detay isteyenler adamı çatlatıyor. Bir önceki işimde ürettiğimiz ürün de farklıydı o daha zordu; bu yine bir nebze iyi. :)

    YanıtlaSil
  2. :) insanlara durumu anlatmak ne kadar zor değil mi? Hele bir de anlamayıp da ne yani pazarlamacı falan mısın diye cevap verdiklerinde geld e çıldırma. :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.