25 Kasım 2015

Morning.


  • Günaydınlar canlarım, casperlarım.
  • Bugün "Ay hayır ben bugün hiç uyanmak istemiyorum." düşüncesiyle güne başladım. Hastayım, her yanım dökülüyor, tabiri caizse bir temiz sopa yemiş gibiyim... Bildiğiniz gibi değil, iyi değilim...
  • Şirketten arkadaşların birer birer ayrılmasıyla beraber sonbaharı iliklerimize kadar hissettik. Gelenler gidenleri aratacak mı? Onu da bekleyip göreceğiz.
  • Aralık diyorum bir de... Gelse artık. Kar, kış, okullar tatil olur, sevdiğimin doğum günü, sonra benim doğum günüm. Ah, primler de yatacak onu atlamayayım. Yani bütün umutlarımı Aralığa yükledim. Mutluluğa giden kapım aralanacak mı göreceğiz.
  • Bugün aklım karmakarışık ne yapacağıma karar veremiyorum. Yapmak istediğim şey, yapmak zorunda olduğumu hissettiğim şey... Aklımda terazinin iki kefesine koyuyorum hep denk geliyor. Neden birşeyleri yapmak zorunluluğumuz var ki? Kim beni buna mecbur ediyor? Niye??? Ah benim bu kahrolasıca vicdanım... Dünden bugüne iki düşünce arasında sıkıştım kaldım. Biz perşembeye boşverelim, çarşambayı cumaya bağlayalım. Beni bu kararı vermekten kurtaralım...
  • Dünden bugüne düşünmekten ruhum daraldı, dedim yazayım rahatlayayım ama hala karar veremediğimden ne o rahatlama hissine erişebildim, ne de şu filler kalktı üstümden...
  • Of içime fenalık geldi. Bana akıl danışacak biri lazım. Hemen lazım!
  • Applesodaa fenalık geçirmeye gitti.
  • Sevgiler, saygılar.
Not: Birşey doğruysa, kolay değildir. Dedi resim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.