16 Kasım 2015

Pazartesileri hiç sevmem!


  • Good morning everybody!!!
  • 10 gün olmuş görüşmeyeli, bence beni özlemişsinizdir. :) Şu yazamadığım günler içerisinde bolca ama çok bolca hatta hasta olup, fenalaşacak kadar bolca çalıştım... :( Evimde mevlüt okuttum. :) Gezdim, tozdum, temizlik yaptım, darlandım, bunaldım, açıldım, geldim. 
  • Aaa birde alışveriş yaptım. Onu yazmayı unutmuşum casperlarım. :) Bu arada şunu belirtmeden geçemeyeceğim bu maddeyi: Bunca yıldır çalışır, kendi paramı harcarım lakin kocamın parasını harcamak kadar güzeli yokmuş. :) 
  • Sabah otobüste ortaokula giden bir grup çocuğa denk geldim. Onları izlerken birşey farkettim. İçlerinde en çok konuşup, espri yapan, güldüren çocuğa bakıyordu tüm kızlar lakin aralarında sessiz, arada bir sıkılgan bir bakış atan, of hepiniz çok basitsiniz düşüncesi gözeneklerinden sızan bir çocuk daha vardı. Popüler çocuk şimdilerde kızların gözbebeği ama lise zamanları gelince, sessiz, ben hepinizden daha çok şey biliyorum bu hayat hakkında bakışları atan bu umursamaz çocuk kızların gözdesi olacak. Ne çok değişiyoruz zamanla değil mi? Denk geldiğiniz zamanlarda çocukları gözlemleyin yollarda, ne çok değişmişsiniz göreceksiniz.
  • Müdürümüz doğuracak yıl sonuna doğru, bizde hediye arayışına girdik geçtiğimiz hafta ve arayışımızı yoğurt makinesi ile sonlandırdık. Zamane analarının gözbebeği bu makinaymış. Şahsen ben kendi adıma gereksiz bir icat gibi görsemde, babyshower kadar popülermiş bu makine hamile-çocuklu dünyasında... Devir yoğurt makinesi devriymiş artık azizim...
  • Yeri gelmişken şunu da yazayım, devir teknoloji devri ama her makine ancak bir tek işi becerebiliyor. Ev fiyatlarının uçtuğu, evlerin küçüldüğü, mutfak tezgahlarının bit kadar kaldığı bir devirde bu kadar teknolojik makineyi alıp da nereye koyacağız onu da düşünseler iyi olacak. Neden bir makine hem çay, hem filtre kahve, hem türk kahvesi yapıp, ekstra da su ısıtamıyor? Şu alet edevatı bi toparlamadan da bana teknoloji çağı havası atmasınlar lütfen, rica edeceğim!!!
  • Kolye yapmak için bir kaç malzeme aldım. Almasına aldım da yapacak vakti bulamadım. Hayalimdeki kolyeleri bir ara gerçeğe dönüştürmem lazım. Güzel fikirleriniz varsa beklerim.
  • Applesodaa şimdilik sabah haberlerini sundu.
  • Sevgiler, saygılar.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.