26 Kasım 2015

Tüm atlatmalar adına...

 Perşembeyi geçip doğrudan cuma sabahına gözlerimi açmak istemiş olsam da; kolaya kaçmak adına dilediğimiz hangi dilek kabul olmuş ki, bu dileğim kabul olsun...

   Baktım olacak gibi değildi, bende olurunu bırakıp yolunu açtım. Önce içimdeki sıkıntıyı bir salladım şöyle benden uzağa... Sonra dedim ki kendime: "Tatlım, sen neleri başarmış insansın, bunu yapamayacağını düşünmen olacak iş değil!"

   Kendime bu yaptığım doğru değildi zaten, oturmuş küçük kızlar gibi sızlanıyorum. İçimden yapmak istemediğimi geçiriyorum sürekli. Kendi kendimi bir azarladım önce! Sonra dedim kocaman kadınsın, evelallah bunu da atlatacaksın.

 Sızlanmakla, somurtmakla, oturup ağlamaklı  ağlamaklı bakmakla ne geçti ki elimize? Bu taktikleri yüzyıllardır erkeklere uyguladık da ne oldu? Ne başımız göğe erdi, ne dünyanın yönetimine el koyabildik... Geçtim erkekleri oturmuş basit bir karar için sızlanıyorum.

   Kendimden utandım. Kuşandım zırhımı ruhuma, bu akşam düşüyorum yollara. İnsan isterse her şeyi yapabilir. Her şey olabilir. Her yolu yürüyebilir. Her güçlüğü aşabilir. Önce kendimize bir inanalım. Unutmayalım kendimize en büyük zararı herşeyden önce biz verebiliriz. Güçlüyüz biz, doğum sancısına katlanabilecek yapıda bir canlının kendinden şüphe etmesini kabul etmiyorum. Kendimizi olduğumuz gibi kabul edelim. Güçsüz değiliz, hiç bir zaman. Akıllıyız. İstersek, kafamıza koyarsak yapamayacağımız ne var ki???

   Şimdi yavaşça şu üst paragrafı bir düşünün, rica ediyorum. Haksız mıyım? 
   
   Bence değilim. Bunu sizde biliyorsunuz. Benim yaptığım hataya düşmeyin. Kimseden hiçbirşey beklemeye ihtiyacımız yok. Halledebiliriz. Genlerimizde var bizim yapmak, üretmek, güçlükleri aşmak, ilerlemek, her gün bir öncekinden daha iyi olmak, denemek, pes etmemek. 

   Ben bu günü güzelce atlatacağım. Sizler de bugün canınızı sıkan ne varsa onu bir atlatın. Yarın tüm atlatmalar adına burada toplanalım.

   Hepinize kucak dolusu sevgiler casperlarım.

   Not: Resim "Eğer hazır olana kadar beklersek, hayatımızın geri kalanını bekleyerek geçireceğiz." gibi birşey diyor. Tam çeviri için bana kesinlikle güvenmeyiniz.

   Notun notu: Kendimden ilk kez kadın olarak bahsettim, gördünüz mü hala mızmızlansam da ben büyüyorum. Galiba, sanırım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.