3 Mayıs 2016

Beauty Inside vs. Her Gün


İzleyecek bir şeyler ararken Nabrut'un blogunda Beauty Inside isimli Kore filmini
gördüm. Konusu bana oldukça tanıdık gelmekle beraber, nereden
tanıdık geldiğine emin olamadığımdan filmi izleyeyim de bir hatırlarım dedim.

Nitekim de hatırladım. :)

Şurada bahsetmiş olduğum kitaplardan David Levithan'a ait olan Her Gün isimli
kitap ile filmin konusu oldukça benzemekteydi.
Ayrıldıkları noktalar elbette ki vardı, ancak filmi izlerken daha önce izlemişim gibi geldi 
bana kitap dolayısıyla.

Gelelim asıl detaya kitapta baş kahramanımız müthiş bir fedakarlık yaparak,
aşık olduğu kızdan vazgeçmişti. Film ise mutlu sonla bitti.
Kavuştular.

Kitabı sevmiştim, filmi de sevdim ancak bir ara film bayağı bir
aksadı. Ruhum daraldı.

Not: Kitabın yazarının taksiciye yazdığı "Kitabı çalmadığın için teşekkür ederim." şeklinde bir not vardı. Kitap 2012 çıkışlı film ise 2014, yani ya taksici çaldı, ya Koreliler. Yahut
beni gülümseten bir tanıdığın dediği gibi evrenin iki noktasında birbirlerinden habersiz aynı 
şeyleri düşünüp, aynı şeyleri ürettiler.



Notun notu: Kitabın resmi şuradan alıntıdır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.