7 Aralık 2016

Neler oluyor hayatımda?


  • İçimdeki yazma aşkı nerelere gitti bilmiyorum... Bu sıralar hep bir koşturmaca, telaş içinde olduğumdan belki de yazamıyorumdur.
  • Gelelim hayatımdaki karmaşaya...
  • Öncelikle bunalmaktan helak olduğum bir dönemde, habersizce çıkıp gelen destursuz misafirler de canıma tak etmişken "diren kızım" dedim kendime, tatil ufukta...
  • Nitekim sonunda önceden alıp, plan programını yaptığımız üç günlük "hayata mola" tatilimize de sıra geldi.
  • Üç gün boyunca dere, tepe, dağ, taş demeden gezdik. Ayaklarımıza ağrılar girene kadar gezdik. Öyle ki akşam sekizde otele geldiğimizde tek kelam etmeden sızıp kalıyorduk... :)
  • Tatil bitip de geri dönünce yeniden mutsuzluk kozama geri döndüm. Bizi bu şehir mutsuz ediyor, demedi demeyin... Ah oralar öyle güzeldi ki; geri dönmek gelmedi içimizden, oralardan ev alsak fırsat buldukça kaçsak dedik...
  • Nitekim burada hali hazırda bir ev aldığımızdan, oradan alamadık. :( Buradan aldığımız evde de umduğumuzu bulamadık...
  • Ev git gide küçülmekle beraber, oradan buradan çıkan kolanlarla hevesimi kursağımda bırakmışken, bir de üzerine tuvaleti kapı ağzına üstelik kıbleye bakar şekilde koymaları canıma yetti. Ustayı ben getireyim, yerini biz değiştirtelim dememe rağmen adamlar bu işe yanaşmadı. Eh bende kıbleye dönerekten hacet gideremeyeceğimize kanaat getirip bize başka ev gösterin dedim.
  • Ellerinde mevcutta bitmiş olan bir evi alıp, adamlardan da kurtulalım gitsin dedik. Ama tabi ellerindeki evler bizim aldığımızdan biraz daha pahalıydı. :(
  • Onlar da bu işin kurdu üstelik, bankadan şu kadardan fazla kredi çekemezsiniz dediler. Onların dediği miktara konut kredisi olarak başvurduk. O krediyi alabileceğimize dair bilgi gelince, işlemler devam ederken arada kalan tutar için de ihtiyaç kredisine başvurduk.
  • Şimdi ihtiyaç kredisi onaylanacak mı diye bekliyoruz... Günlerdir süren bu banka bekleyişleri beni de eşimi de gerim gerim gerdi. Midemde ağrılar çöreklendi...
  • Rabbim hayırlısıyla yol göstersin diyorum ve sizlere veda ediyorum. Bu konulara gelince yine bütün enerjim çekildi... :(
  • Applesodaa, sevgiler.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.