22 Temmuz 2022

Durum Raporu: Kafamda kentsel dönüşümler...

* Sanırım tatil dönüşü sendromu yada onun gibi birşeye yakalandım. Asla çalışmak istemiyorum. Galiba ben koştur koştur nefessiz kalınarak çalışılan bir tempoya bu kış iyice alışmışım, yazın rehavete uğrayan sektörüm nedeniyle buhranlara girdim resmen. Atın üzerime ihale falan atın diye bağıracağım az kaldı.

* Yazılarıma yapılan yorumları biriktirip toplu cevaplamaktan çok hoşlanıyorum. Sanki o anda her biriniz karşımdaymışsınız da hepinizle sohbet ediyormuşum gibi geliyor. Anlatamam acayip bir his.

* Şu uygulamaların paralı üyelikleri beni ele geçiriyor arkadaşlar. Paramı saçmaya falan bayıldığımdan da değil ama yok yok bende. Durup bir düşünmek istiyorum ben bu hale nasıl geldim diye... Bunu başka bir yazıda detaylı ele alalım isterim.

* Elimdeki kitapları bitirmeden kitap almayacağım diye tövbeler etmiştim ki Amazon'da İthaki Yayın Grubu indirime girdi. Yok ben duramam diye Amazon'a girecektim ki giremedim. Üyelik erkek kadeşimin adına kendisi de askerde olduğundan telefondan istenilen onayı giremiyor. Bende siteye giremiyorum. Neyse ben alamadım bari siz alın, sonra ben duymadım falan demeyin bana bakın, rica ediyorum.

* Artık leyleği havada mı gördü dersiniz, yoksa malum yerlerinde kurt mu çıktı dersiniz ben bilmem ama yeni bir seyahat kapıda dostlarım. Elticiğime ziyaret ve de gezme amaçlı olarak ikinci geleneksel Karabük gezimiz 1 Ağustos tarihi itibariyle başlayacak. #fakatnegezdim etiketlerini hazırladım bekliyorum. :)

* İşte şimdilik bende durumlar böyle... Resme de yazının şarkısını bıraktım. Gözlerinizden öperim.

17 yorum:

  1. Parça için teşekkür ederim :) Bende yorumlara anında cevap vermeyi çok seviyorum. Gelince karşılıksız kalmasın diye ama tabi bu göreceli bir durum. Sizin düşüncenizde güzel :)
    O tatil dönüşü iş sıkıntısı herkeste var ama bende yok çünkü çalıştım ben :( üüüüğğ ühühühü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh ya, çalışmaya ara vermek de güzel oluyor. Geri dönüşü çok sıkıntı ama kcoam da daha işe adapte olamamıştım ki ben gene yerinde duramadın dedi. :)

      Sil
  2. Tatil her zaman güzel, imkanınız ve sağlığınız elverdiği sürece gezin:))) Kitaplar indirime girdiği zaman ben de dayanamıyorum, almayacağım desem de en az 2 tane alıyorum:))) Yorumları bekletmeyi sevmiyorum ben, hemen cevaplarım eğer aksi bir durum yoksa:))) Yeni geziniz için de şimdiden iyi yolculuklar, keyfini çıkarın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene fırsatlar güzel denk geldi. Seneye böyle istesem denk getiremem o yüzden boşluğu bulduğum gibi evden atıyorum kendimi. :)

      Sil
  3. tamam şu paralı uygulamaları anlat bizeee :) oleey tatil iyidir :)

    YanıtlaSil
  4. Başlık meğerse şarkı ismiymiş :) Müzik dünyasında trendleri takip edemiyorum bir türlü...
    Yaz mevsimini gezerek değerlendirmene sevindim. Leylek inmesin yere bence, fırsat çıkarsa yine değerlendir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa şimdi valla ayıp olacak ama bir de Göbeklitepe isteğim var ama o çok şu an oluru yok gibi duruyor, hadi hayırlısı bakalım. :)

      Sil
  5. Ahh nasıl içimde kaldı bir bilsen. :) Umuyorum ki bu sene de Karabük ziyaretimiz güzel geçer, bakalım kısmet.

    YanıtlaSil
  6. Ben de yorumları biriktirip cevaplandırmayı seviyorum. Blog yazılarını da biriktirip okuyorum. Onlara ayrıca vakit ayırmak hoşuma gidiyor.

    Ocak ayından bu yana kitap satın almadım. Zaten almak da istemiyordum ama Amazon çok güzel indirimler yapmış. Ben kampanya bittikten sonra haberdar oldum. Bir açıdan iyi oldu, önceden duysaydım kesin bir şeyler alırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biriktirip cevaplandırma gibi biriktirip okumak da hoşuma gidiyor. :)

      Vallahi azmini takdir ettim, eğer ben Amazon'a girebilseydim neler olurdu bilemiyorum.

      Sil
  7. Bu sıralar bende de var o isteksizlik, hep yatıp dizi fln izleyesim var vakit yok. Ohh oh tatil iyidir gezin gönlünüze göre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalardan mı rehavete düştük ne oldu anlamadım hiç. Teşekkür ederim güzel dileklerin için. :)

      Sil
  8. Sonra ben duymadım falan demeyin :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.