25 Temmuz 2022

Kitap mı kulübü?

Bana bir kitap kulübü lazım.

Gerçekten okuduğum içerikleri insanlarla tartışma, konuşma belki beraber gülüşme belki de beraber ağlaşma ihtiyacı içindeyim.

Online olabilir, yüzyüze olabilir. Haftada bir kitap, onbeş günde bir kitap, hatta ayda bir kitap da olabilir.

Varsa bildiğiniz aktif bir kulüp ne olur beni bir tanıştırın, ya da gel biz bir kulüp olalım diyorsanız ona da varım.

Ama lütfen artık bir kitap kulübüm olsun ne olur....

Görün ihtiyacımı, bana yazın. Lütfen...

Şuraya ağlamaklı şirin suratlı emoji gelecek.

Sevgiler.

27 yorum:

  1. Valla benim bildiğim aktif bir kitap kulübü yok ama araştırmak lazım.
    1000 kitap uygulamasi var herkes kitap yorumu alintisi falan yazıyor iyi bir uygulama ama aktif online bir grup değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1000kitap'ı bende kullanıyorum ama daha çok okuduğun kitapların çetelesini tutmak için iş görüyor.

      Sil
  2. Benim bildiğim bir kulüp yok ama merak edip nette dolaştım. Face'te Truva Kitap Kulübü diye bir yer buldum. Kaydolmadım ama gönderi istatistiklerine baktım. Aktif ve güncel bir grup hissi verdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm bir göz atayım aslında ben çok kalabalık gruplar yerine böyle mesela beş kişilik daha özel bir grup gibi birşey istiyorum ama nerden bulayım öylesini değil mi?

      Sil
  3. Güzel bir fikir, bazen insan okuduklarını derinlemesine konuşmak istiyor. Belki güzel bir kulübü bulursun. :)) Kitaplığın çok güzel görünüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kitaplığımı böyle boydan boya duvara yapmak hayalim var. Belki yakında gerçek olur.

      Umarım bulurum güzel bir kulüp.

      Sil
  4. O zaman seni hemen "Austenzede"nin İnstagram hesabına yönlendiriyorum. Ben de kulüpteyim. Her zaman olmasam da uygun olduğum aylarda katılıyorum. Ayda bir Zoom üzerinden toplanıp kitap tartışıyoruz. Bazen İstanbul'da bir mekanda da toplanıyorlar. Bu ayın kitabı Kate Chopin'den Uyanış.
    https://www.instagram.com/austenzedee/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm hemen gidip bakıyorum. :) Çok güzel bir bilgi oldu bu, hemde toplanmalı falan yaşasın yeni kişilerle tanışmak.

      Sil
  5. Ben ömrümde bir kere katıldım,tecrübelerime dayanarak derimki zor yani o beklediğin ortamı yaratmak.onlıne dı benimki, bir teyze sürekli üç beş dine nasıl inandığını,papaza günah çıkarırken,budaya yürüdüğünü anlatıp duruyordu darlandım kaçtım.bizimki isteyen gelsin le başlamıştı sen kurarsan katılımcılarını iyi seç bence😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay acaba kendi özel kitap kulübümü mü kursam ne yapsam, böyle teyzelerle falan uğraşamam zaten gençliğimden beridir teyze travmalıyım. :)

      Sil
  6. Bu işi Deep halleder :) İnstagram'dan ya da Zoom'dan bloglar olarak biz de yapabiliriz aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılır mısın? Ben bir sen iki bak bu yazının sonunda bir kulüp olacağız gibi. :D

      Sil
  7. 1000 Kitap uygulaması var ama o daha çok kitap inceleme ve alıntı yazmak için:))) Aktif olarak konuşup, tartışabileceğiniz bir kulüp ben de bilmiyorum. İnşallah vardır bilen arkadaşlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım yorumlar geliyor, inşallah birşeyler bulacağız gibi.
      Bende 1000kitap kullanıyorum ama sadece okuduklarımın çetelesini tutmak için. :D

      Sil
  8. Şimdiden iki tane bulduk gibi ama kendi özerk kitap kulübümü kuracak gibi hissediyorum şu anda. :D

    YanıtlaSil
  9. hımmm blog arkadaşlarımızın kitap kulüpleri var :) instada var arkadaşlarımızın kitap kulüpleri, yazarlar da kitap da veriyor örneğin, öyle de okuyorlar. bi bakayım ben, örneğin farklı dünyalar arkadaşımızın var, bir sorayım ona :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi çok makbule geçecek Deepciğim, bir kaç kulübü inceledim de ayda bir kitap beni kesmez gibi en az iki kulübe katılabilirim.

      Sil
  10. Nasıl bir deneyim olur hiçbir fikrim yok. Ben okuduğum kitapların bende bıraktığı düşünsel ve duygusal etkileri blogumda paylaşıyorum. Yorumlar benim önem verdiğim bir tartışma platformu. Her ay belli kitapları okuyup değerlendirildiği bloglar görüyorum fakat o beklediğimiz tartışma ortamı olmuyor. Aslında benzer bir etkinlik başlatırsanız daha fazlasına söz veremem ama ayda bir kitapla katılabilirim. Kitabı okuma süresi bittikten sonra, kitap okura ne verdi, iyi yönleri neler, eksik veya fazla yönleri, yazarın, çevirmenin başarısı gibi her türlü olumlu ve olumsuz eleştirileri blog yorumları üzerinden tartışmak zevkli olabilir belki. Söz gelimi herkes sırayla ev sahibi olup okunacak kitabı belirler. Okuma süresi bittikten sonra ev sahibinin blogunda tartışma başlar. Sonra bir diğerine gelir sıra, o kitabı belirler ve bu kez onun blogu tartışma yeri olur. On iki kişilik bir grup kurulabilir mesela. İşi olan sırasını başka bir üyeyle değişebilir ve bu şekilde en az bir yıl sürer etkinlik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ama gerçekten çok harika bir fikir. :) Bende varım. Hemen yapalım başka kimler dahil olmak ister acaba ben bunun için bir post açayım bence. :)

      Sil
    2. Ben de katılmaya çalışırım :)

      Sil
    3. Harika, post açtım. Orada tüm katılımcılar toplaşalım. :)

      Sil
  11. Aynı şeyi ben de düşünüyorum ama cesaret edemiyorum sürdürebilir miyim acaba, ben de küçük samimi bir grup olsun isterim:) gelişmeleri merakla bekliyorum, lütfen yaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha'nın önerisini bir post olarak açacağım bir de instagramda arkadaşlarıma soracağım bakalım. Bende şöyle küçük beş kişilik falan bir grup istiyorum ama kısmet bulacak mıyım aradığımı acaba. :)

      Sil
  12. irem can da kitap grubu başlatcak, onunla bi konuş :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, ben Instagram üzerinden bir okuma grubu ve aynı zamanda etkileşim grubu kurmak istiyorum. Eğer katılmak istiyorsanız bana Instagram üzerinden ulaşabilirsiniz @konumuzkitapp hesabım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili İrem gönderini de gördüm ve yorum yaptım. Ama ben hepimizin aynı anda aynı kitabı okuması ve üzerine tartışmasını istiyorum. O sebeple senin gruba katılamayacağım. Üzgünüm.

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.