5 Temmuz 2022

Durum Raporu: Karmakarışık.

  • Yine bir bavul toplama seremonisi ve ev kalkmış gidiyor. Yaylaya gitmek için hazırlıklara başladım dostlarım. Dün gece hediyesinden ev eşyasına ne aldıysam hepsini topladım. Darısı bavulların başına...
  • Bu bavul toplama işlerini sevmeyen tek insan ben olamam değil mi? Havalar da bir acayipmiş; yazlık - kışlık ne varsa alıp gideceğiz. Bir nevi küçük taşınma...
  • İçimde tanımlayamadığım bir yorgunluk var. Böyle oturup, oturup üşenesim var. Anlatılacak gibi değil, tabii bunun toparlanma işlerine hiç de yardımı olmuyor.
  • Pazar günü arkadaşım Gamze'ye gittik, kendisi şehrin bir ucunda oturduğu için sıklıkla görüşmek mümkün olmuyor. Hazır gelmişiz biraraya, çocukları babalarına bırakıp gittik iki dakikada kulaklarıma yeni delikler deldirdik. Düşünüyorum da; ne zaman kendimce radikal bir değişiklik yapacak olsam hep Gamze ile birlikteyim. Bir önceki kulak deldirme maceramızda da birlikteydik, saçlarımızı da turuncuya beraber boyatmıştık. Yanyana gelince illa ki yapacak birşey buluyoruz. İnsanın birşey yapmak istediği zaman "e hadi kalk gidelim" diyecek bir dostu olmalı, illa ki lazım oluyor. Yazın bu sözümü bir kenara. :)
  • Kulak deldirme demişken, bir sonraki sefere kıkırdak kısmında bir delik açtırma niyetim var. Aramızda varsa bunu deneyimleyen arkadaşlar tavsiyelerini almak isterim.
  • Yaylada kitap okuyacak vakit bulamayacağım muhtemelen, bu ay okumak istediğim kitaplar sekteye uğrayacak diye bir miktar da asabileştim iç dünyamda.
  • Resimde gördükleriniz de sevgili Şule'nin aylık kitap çekilişinden kazandığım ganimetlerim. Şule çok güzel bir kitap listesi göndermişti, ben içerisinden seçim yaptım. Tabii aklım üç hakkıma sığmayan daha bir sürü kitapta kalmadı değil ama napalım. :)
  • O zaman... Bende şimdilik durumlar böyle dostlar, öperim gözlerinizden. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

24 yorum:

  1. Bavul hazırlamayı ben de hiç sevmem:) Kısa seyahatlere gidecek olsam ve 5 dk sürse bile zor geliyor. Ayrıca '' E hadi kalk gidelim diyecek dostu olmalı'' sözünü de yazdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bavul hazırlama işine bir çözüm bulunmalı, bence el atılması gereken bir sektör gelsinler toplasınlar. :D

      Sil
  2. Bavul hazırlamayı severim de dönünce boşaltmayı sevmem, çok zor gelir gözüme. İyi gezmeler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hemen beş dakikada boşaltırım bak, öyl hızlıyımdır. Gelir gelmez hepsini açar herşeyi yerli yerine sepetlerim. :)

      Sil
  3. Ben azınlığım galiba, bavul hazırlamayı seven azınlıktanım ... İyi tatiller .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canım, bu eylemden keyif alan insanlar olması gelecekte belkimi fikrimi değiştiririm diye düşünmeme sebep oluyor. :)

      Sil
  4. bavul hazırlamakla ilgim olmuyor. sırt çantasına alışkınım. iyi yolculuklar. yayla ne güzel bişey olmalı. gamze ile dövme piercing var daha ohoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende kardeşim gibisin Deep, boyu kadar sırt çantasıyla geziyor dünyayı. :)
      Piercingden emin değilim de, dövme neden olmasın ama. :)

      Sil
  5. Bavul hazırlamayı çok severim, hatta özenle ve sevinçle hazırlarım:))) Dönünce boşaltmak çok daha zor geliyor, bavul bana, ben bavula öylece bakıyorum, o da ayrı konu:)))
    Kulak deldirme olayı beni biraz korkutuyor, ikinci delik için hala düşünüyorum ama korkumdan gidip yaptırmıyorum:)))
    İyi yolculuklar dilerim size, keyifli geçer umarım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet seni de karşı takıma yazdım o zaman, bavul işini seven insanlar olması da güzel bence. :)
      Bende toplamda beş delik oldu, valla deldirmesi kolay pıt diye halloluyor da sonra iyileşmesi işte biraz fena. :)

      Sil
  6. Eskiden severdim bavul hazırlığını ama şimdi tek bir minik çantaya sıkıştırma derdindeyim ya da mümkünse bir yere gitmeyeyim :)))
    Ama yayla çok iyi olur, kaç bin metre yükseklikte her şey başka görünecek ve çok dinç olacaksın o garanti.
    Bende de kulakta bir kaç delik ve ama kıkırdak kısmına deldirmedim
    İyi tatiller canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk olunca değil tek çanta, valizler sürüsüyle anca yola çıkılıyor. Biraz büyüsün de adam başı bi çantaya alıştıracağım herkesi. :)
      Yükseklik olarak Karadeniz Yaylaları gibi aşırı yüksekte kalmıyor ama gene de çok iyiydi.

      Sil
  7. Kitaplar güzelmiş, iyi okumalar diliyorum. Kıkırdağı geçtim kulağımın yumuşak kısmı bile ne zaman deldirsem tepki verdi. Bu nedenle vazgeçtim küpe sevdasından.
    Leyleği havada görmüş olabilir misin? :)) Üçüncü bir seyahate çıkarsan leylek gördüğüne kanaat getireceğim :) Bavul hazırlama konusunda kolaylıklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sen yaz beni leylek görmüşler listesine, bir aksilik çıkmazsa ağustosta da Karabük'e gideceğim inşallah.

      Sil
  8. Bir hafta önce ben :) Ev taşıyıp 5 gün sonra tatil hazırlığı aşırı yorucuydu.Daha yerleşmeden ne nerde bilemeden yazlıkları arayıp bulmak.Hala dinlenemedim.Kulak deldirmek konusunda biraz tecrübesizim bebekken deldirmiş annem hala kızarım hangi akla hizmet bebeğin kulağı deldirilir diye, enfeksiyon kapsa bir şey olsa.. Lisede tek kulağıma ikinci bir delik açtırmıştım tabancayla o kadar. Kıkırdak hiç acımıyor diye biliyorum. İyi tatiller dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy sizinki de çok zormuş vallahi ne cesaret ben ev taşısam yerleşmem üç ay sürüyor. Hayatta gidemezdim. :D

      Kıkırda acımıyorsa o daha da güzel vallahi bakalım niyet ettim şunlar bir iyileşsin de. :)

      Sil
  9. Çekilişten kazandığım ganimetlerim :)

    YanıtlaSil
  10. Keyifli günlerde okursun inşallah :-)

    Ben bavul toplamayı severim çünkü bir yerlere gideceğim anlamına gelir. Değişiklik anlamına gelir ama bavul boşaltmayı da bir o kadar sevmem. Bir hafta sürer her şeyi yerleştirmem :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sen hazırla bavulları bende boşaltırım beş dakikada bak inanamazsın nasıl bitti bu iş diye.

      Kitaplardan çok keyif alacağıma eminim. :)

      Sil
  11. Yalnız değilsin :) Bu yaz ben de çok zor hazırladım valizleri. Aynen dediğin gibi oturup oturup üşendim.

    Hadi deyince düşünmeden berber çılgınlık yapacak bir arkadaşı varsa insanın hayat çok daha güzel oluyor :) Benim o arkadaşım şu an hamile; belirsiz bir süreliğine askıya aldık galiba çılgınlıklarımızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yalnız olmamak çok güzel beraber oturup üşenebiliriz biraz da.

      Ay hamilelik sonrası birikmiş bir çılgınlık kapasitesi oluyor insanın sizi çok çılgınlı günler bekliyor bence. :)

      Sil
  12. Şu sıra yayladasınızdır herhalde, keyifli dinlenmeler o zaman:)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.