24 Temmuz 2022

Paralı uygulamalar ile imtihanım!

Aslında herşey yıllar önce Netflix'in gelmesiyle başladı. Bende gittim merakımdan aldım, zaten hemen hemen hepimizde de vardır sanıyorum. Temel planla başladığım üyelik yolculuğum kocam ve kardeşlerimin de yoğun kullanımları ile olaya dahil olmasından ötürü özel plana kadar yükseldi.

Sonrasında Game of Thrones'u bir daha izleme isteğim ile zaman zaman gelen eski dizileri izleme krizim yüzünden Blutv aldım. Hemde yıllık! Neyse önümüzdeki ay bitiyor ve tekrar yenilemeyeceğim.

Reklam izlemekten ruhuma daral geldiği için Youtube Premium aldım. Hakkını vere vere en çok kullandığım uygulama da budur gerçekten. Paket içeriğinde bedavadan gelen Youtube Music uygulaması sayesinde Spotify'ı da iptal ettim, zaten hiç ısınamamıştım kendisine...

Kızkardeşimin burada Disney Plus çok pahalı sen oradan alsana ricasına istinaden onu da gittim yıllık aldım. Para verdim bari kullanayım diyerek de Grey's Anatomy dizisine başladım. Yaşasın on yüz bin milyon bölümlük diziler...

Erkek kardeşim Amazon Prime'a aboneydi ama o askere gidince ilgili hesapta para olmadığı için giremediğim Amazon'un ödemesini kendi kartıma yönlendirmiştim. Keşke ilgili kişi bilgilerini de değiştirseymişim. Şimdi arada bir yaptıkları doğrulama işlemi erkek kardeşimin telefonuna gittiği için ben giremiyorum. Neyse bunu izne gelince halledeceğiz artık.

Tüm bunların üzerine dün Google'a da paralı abone oldum tam oldu. 10 GB'lık kotam dolmuş, mail alamıyor, gönderemiyordum. Yıllık ücreti düşükmüş neyse ki...

Aslında tek istediğim Instagram'ın paralı olmasıydı, gün geçtikçe artan reklamlardan gerçekten takip ettiğim insanlara dair hiçbirşey göremez oldum. Lakin işte hayaller, hayatlar falan filan...

Ne diyorsunuz bu duruma? Var mi benim gibi paralı uygulama tuzağına düşenler aranızda?

19 yorum:

  1. Gmail kapasitem benim de dolmuş durumda ara ara Twitter Facebook vesaire gönderileri seçip komple siliyorum. Buralarda anlaşıldığı üzere uygulamalara para vermemek için elimden geleni ardıma koymuyorum. Bein'i bir ara ciddi düşünmüştüm sonra vazgeçtim. Disney de aklımı çelemedi 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bein'i ben (büyük konuşmak da istemem ama) almam bence.
      Benim yedeklenen fotoğraflar ve de ekitap arşivim yüzünden zaten çok ciddi bir kısmı doluydu. Yıllık 57 TL gözüme çok görünmedi, Netflix'in aylık ücreti bundan fazla neticede. :)

      Sil
  2. yok valla senin gibisini hiç duymadım ayolcum. paralı köle gibi, git kurtul çoğundan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi inan sadece bireysel olarak kullandıklarımdan kurtuldum gitti. Bunlar ortak kullanımda olanlar sadece bana vağlı değil. :)

      Sil
  3. Gerçekten öyle ya parası neyse vereyim alayım kafasına giriyor insan hemen, şöyle toplu olarak liste yapıp karşına alınca off yarebbim oluyor insan ama.

    YanıtlaSil
  4. Düşmeyen yok sanırım buna mcbur kalıyoruz adeta benimde hakkıyla kullabdığım kesinlikle youtube reklamsız hali gerçekten çok iyi diğer türlü çok sinir ediciydi netflix yavaş yavaş bırakıyorum bbc first imdadıma yetişti şu ara favori kanalım netflixin pabucu dama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netflix bende de bitmiş gibi ya devam etmek istemiyorum ama evdekiler izliyor. Youtube rocks. :)

      Sil
  5. Dıgıturk almıştım yıllarca en sonunda kapattım, sonra tv yi de kaldırdım.Bi ara blu tv almıştım, Netflix var şuan sadece kardeşimin, beraber kullanıyoruz. Spotfy alıcaktım vazgeçtim. Sen abartmışsın sanki biraz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceki yazılarımda da bahsetmiştim bi işi yapacaksam b*kunu çıkarıyorum tabiri caizse çok haklısın yani, abartmakta üstüme tanımam. :D

      Sil
  6. Youtube'a üyeyiz. Parasını en çok hak eden de bu. Bizde televizyon var ama uydu bağlamadık. Televizyon kanalları yok. Bu yüzden sürekli Netflix ya da paralı platformlarda takılıyoruz. Ücretli Youtube'a geçmeden önce reklamı geç tuşu yüzünden cinnet geçiriyordum.

    Netflix'e üyeydik. Onu kapattık.

    Disney'e bir yıllık üye oldum. Yazın başından beri orayı sömürüyorum. Eğer içeriğini zenginleştirmezse seneye Disney'i kapatır Netflix'e dönerim herhalde. Sayı olarak çok fazla seçenek yok çünkü.

    Bir ada Amazon'a üyeydik, onu da kapattık. Aylık 8 liraydı sanırım. Aslında kapattığına bile değmez, durabilirdi ama insan hem para verip hem de izleyecek zaman bulamayınca sinir oluyor. Bir de izlemek istediğim bazı dizi ve filmlerde Türkçe seçeneği olmayınca gıcık aldım ve kapattım. Sitesinden alışveriş yapmak için bile üye olunabilir. Sanırım bir ara geri döneceğim. Kitap kampanyaları çok iyi oluyor :-)

    Storytel'i de istiyorum ama ona şimdilik sıra gelmedi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube kesinlikle parasının hakkını veriyor. Hemde beş kişi kullanıyoruz aile boyu mutluluk. Sırf o reklamı geç tuşundan kurtulmak için bile alınır. :D

      Bizde tv hiç yok. Bunları da izlemek isteyen kendi telefonunda izliyor. :) Netflix'in ödemesini dün kızkardeşime devrettim. Ondan yırttım sayıyorum.

      Disney'de çok bişi yok gibi, Çınar daha büyük olsa çok daha keyif alırdık beraber bişiler izlerken, ben sadece kardeşim istedi diye aldım.

      Amazonu sırf kargosu için tutuyorum vallahi, tek alışverişin kargo bedelinden daha düşük neticede. :) Bir de LOTR dizisi gelecek yakında malum. :D

      Storytel'i hamilelik sonrası ofise döndüğümde bir kaç ay kullandım. Hem elimde pc, süt sağma makine vs. bi ton şey olduğu için ekstradan kitap taşımak istememiştim hemde süt sağarken dinlemek, yolda dinlemek falan çok güzel oluyordu. İçeriklerini de gün geçtikçe zenginleştiriyorlar.

      Sil
  7. Ben internete verdiğim parayı saçma buluyorken çokta konuşmayayım üzerim seni🤫

    YanıtlaSil
  8. Yakında İnstagram da paralı olur :)

    YanıtlaSil
  9. Ne yalan söyleyeyim sadece Netflix var; ama ben de Game Of Thrones'u baştan izleyip dünyadan kopmak istediğim için Blue Tv almayı düşünüyordum. Pek sevmemiş gibisin, almayayım mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blu Tv içerik olarak çok zayıf geliyor bana sadece GOT için alınır tabii ama yıllık değil de bir kaç ay izlediğiniz süre boyunca ödemeyi tercih edebilirsiniz belki. :)

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.