19 Eylül 2022

Sana duvar ördüysem, tuğlasını sen verdin.

Hello dears,
Başlıktaki sözü bloglardan birinde görüp not almıştım, ama blog ismini yazmamışım. Çok sevdim şurada dursun!

Siz neler yapıyorsunuz? Ben böyle ne ara akşam, ne ara sabah oldu bilemediğim bir girdaptayım sanki.

Zaman çok hızlı ilerliyor.

Çekilişi açıklamaya gelecektim fakat bir yolunu bulup da bir türlü gelemedim. Kitap çekilişimizin kazananı Bay Günlük oldu. İletişim bilgilerini en kısa sürede bekliyorum. :)

Bu resimdeki çiçekleri de oğluşum toplamıştı bana, anneler gününde teyzesi çiçek almasına sponsor olduğundan beri, çiçeklerin beni mutlu ettiğini düşünüyor. (Yanılıyor denemez.) Nerde bir çiçek görse, bazen de bir yaprak koparıp getiriyor.

Şimdilik hevesini kırmıyorum ama ileride bir gün çiçeklerin dalında güzel olduğunu da öğreteceğim elbet.

Bende şimdilik bu kadar, yine gelirim çok uzaklara gitmeyin. 

45 yorum:

  1. Ne duvar örmeyi isterim ne de tuğla müsebbibi olmayı. Hepimizden uzak olsun. Çiçekler çok güzelmiş özellikle sarı benekli olanı sevdim tohumu olsa da diksem :)
    Oğluşa çiçek ticaretini nasıl açıklayacaksın merak ettim bak :)) Kasaplık mesleğini açıklamakta zor olabilir. İkisi de öldürmeye dayalı meslekler... Bu güzel çiçeklerden ölüm konusuna nasıl geçiş yaptım vallahi bende bilmiyorum ama yorumu değiştirmeyeceğim... Beni idare edersin sen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hahahaha çok güldüm sonuna, ayıp ediyorsun tabii idare ederim. Balla üzerine pek düşünmedim ama günü gelince anı kurtarırım bence. Oğluş tam bir etcil kasaplık mesleğini kendi kendine çözer o. :D

      Sil
  2. tamam şekerlik, görüşürüüüz :)

    YanıtlaSil
  3. Söz güzelmiş, tuğla verenler utansın. 😅
    Yoğun günlerdesin yine, ben de temizlik sezonumu açtım. Hayal kurup temizlik yapıyorum. 😀 Çiçekler çok güzeller ya.
    Çekilişi kazanan arkadaşı tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya onlar utansın. :)
      Temizlik sezonun hayırlı olsun, umuyorum ki sınavın güzel geçmiştir. ❤️

      Sil
  4. Benimki de dal taş ne bulsa getirirdi,seninki daha iyiymiş ♥️o sözde

    YanıtlaSil
  5. yaşasın çekilişi ben kazandım :) sabah sabah gözlerim açıldı, mutlu oldum çok teşekkür ederim. iletişim bilgilerimi de hemencecik gönderdim. okumak için sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli bir okuma deneyimi olur umarım. İletişim bilgilerinizi gördüm. Bu hafta içinde kargoya vereceğim. Sevgiler. :)

      Sil
  6. Söz güzelmiş....
    Baktım da kemalettin tuğcu'nun sözü imiş.
    https://sinemsgtcu.wordpress.com/2021/08/21/sana-duvar-orduysem-tuglasini-sen-verdin-kemalettin-tugcu/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum yazıyı, söze bakınca Tuğcu'nun yazdığına şaşırmadım ama ayaklarındaki sakatlığı bilmiyordum ona çok şaşırdım. Bugün sayende hiç bilmediğim birşey öğrendim.❤️

      Sil
  7. Anlamlı söz.. iki kişi arasında iletişimin eksikliğine işaret ediyor. Oysa iki dudak arasından çıkacak bir söz, kocaman bir kalp yaratabilir.
    Teşekkürler paylaştığın için. :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim efendim böyle güzel yorumladığınız için. ❤️

      Sil
  8. ahhahaaahha çok güzel bir şey oldu :) iş yerinde blogları dolaşıyorum senin bloğa girecektim tam böyle ufaktan mırıldanıyorum bloglara girerken senin bloğa girdim dövüşürken hanımefendi değilim dedim ufak bi ses tonuyla yan masadaki arkadaş başladı gülmeye :) Ama acayip gülüyor :) Bende dedimki blogları dolaşıyorum bi blog var onun adı o ben değilim dedim ama tabi ses tonum o sıra biraz fazla çıkmış. Ofiste baya bi güldüler :) Yazmak istedim bende buraya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaahahahah ya ne güldüm. Okudum okudum bir daha güldüm. Sen çok yaşa, aman bir dahakine dikkat. :D

      Sil
    2. Sorma yaa herkes çok güldü :))))

      Sil
    3. Apple Soda'yı bilen yok. Ben de ya She Is The Man diyorum ya da Dövüşürken Hanımefendi Değilim. :)

      Sil
    4. :) Vallahi çok karışık bir blogum ben ya şu she is the man i en iyisi dövüşürken hanımefendi değilim diye değiştireyim.

      Sil
  9. Ne güzel bir lafmış, çok da doğru:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim, Yüreğimin İklimi araştırmış bir Kemalettin Tuğcu sözü imiş. ❤️

      Sil
  10. Valla tıpkısunın aynısı senin gibi düşünüyorum,okullar bir açıldı biz bir başladık geceler gğndüzleri,gündüzler geceleri kovalıyor biz de arkalarından anee diye Mel Mel baka kalıyoruz😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okula falan da gitmiyorum şahsen ama neden böyle oldu bilemedim. Eylülün genel bir etkisi mi, bilmediğim bir retroya falan mı düştük ne olduk. :D

      Sil
  11. söz çok güzel gerçekten de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ne zamandır yoktunuz, gördüğüme sevindim. :)

      Sil
  12. Bu aralar bana sözü düşündürenler varda gündemime böylece düşmüş oldu. :)

    YanıtlaSil
  13. Çiçek alıp da mutlu olmayan kadın yoktur diye tahmin ediyorum:)

    YanıtlaSil
  14. Gün gelip geline çiçek alırsa kıskanma olmasın sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım niye kıskanalım, yakında başlar zaten okul aşkları. :D

      Sil
  15. ''Şimdilik hevesini kırmıyorum ama ileride bir gün çiçeklerin dalında güzel olduğunu da öğreteceğim elbet.'' Ben bu sözde kaldım, böylesi bir bilince saygı duyulur ancak.

    YanıtlaSil
  16. Kapaktaki sözü çok sevdim. Birine trip atmak istediğimde kullanmak için aklıma yazdım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok mantıklı bende postite yazıp çalışma masamın tepesine asayım dur, isteyen üzerine alınır. :D

      Sil
  17. Yazınızı gülümseyerek okudum:))) Çiçekler çok güzel, nasıl mutluluk veriyor insana:))) Ben bugüne kadar kimseden çiçek almadım, bazen bunun üzüntüsünü yaşamıyor değilim, isterdim bir gün sürpriz olsun da bir çiçek gelsin kapıma:))) Neyse hayallerden çıkayım:) Bir de heves kırmama konusunda o kadar doğru yapmışsınız ki, çok güzel bir düşünce, keşke herkes sizin gibi bilinçli olsa:)))
    Sözü biliyorum ve çok doğru bence, o duvar örülüyorsa mutlaka karşı taraf buna zemin hazırlıyor...
    çok tatlı bir yazı olmuş, iyi geldi bu yazıyı okumak inanın:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim bilir bir gün ansızın gelebilir bir çiçek, çok güzel süprizler de olabiliyor bu hayatta, baktık olmuyor alırız kendimize bir çiçek, nedir yani? :)
      O kadar hevesli ki çiçek, yaprak ne bulursa getiriyor. :) Ama bugün arkadaşım Ayşe güzel bir açıklama yapmış kendisine, sanırım Çınar'a da mantıklı geldi.
      Söz çok anlamlı ve yerinde, yazının size iyi gelmesine de çok sevindim. :)

      Sil
    2. Bir gün ansızın çiçek gelir mi bilmiyorum?:) Gelmezse de kendim alırım dediğiniz gibi, şöyle güzel kocaman bir papatya:))) Çok beklediğimden değil ama zaman zaman aklıma geliyor sadece:))))

      Sil
    3. :) Ben sana gerbera öneririm daha çok mutluluk veriyorlar, kocaman kocaman.

      Sil
  18. Saksı çiçeği alabilirsin ona bir tane, onun sorumluluğunda olan bir canlısı olsun.Su versin, büyüdüğünü gözlemlesin koparmamayı kendiliğinden öğrenir o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneannesinin çiçeklerini sürekli suluyor, fısfısla yapraklarına da su veriyor. Ama onlar hep yeşil yapraklı bitki, renkli çiçek gördüğünde dayanamıyor bizimki, belki de çiçekli bişi almam lazım kasımpatı falan. :) Güzel fikir değerlendirelim, odasına koyarız.

      Sil
  19. Söz anlamlı ama ilk okuyuşta kamyon arkası sözü sandım ben :))) Kemalettin Tuğcu'ya ait olmasına şaşırdım ama sorun bende olabilirim tabi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Ahahahahaha, çok güldüm. Valla bende trip atma garantili diye sevmiştim ama Kemalettin Tuğcu'nun çıktı.

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.