4 Ekim 2023

Nasıl Buraneros olunur?

Selam dostlar,

Bir günlüğüne bir başkasının adımlarını izlemeye karar vermiştim aylar evvel. Kendi kendime verdiğim kafa izni ile de bir hafta boşa düşünce ilk iş bu planımı uygulamaya niyet ettim.

Ettim etmesine de bu işlerin de acemisiyiz efendim, nereden başlasam bilemedim. Sabah izne çıktığımdan bihaber anneme çocuğumu çalışacakmışım edasıyla teslim edip biraz kitap okudum. 

Sonrasında bilgisayarımı açıp (bu aralar hiç birşeye telefondan bakmak istememek gibi bir huy edindim) eve yakın sinemalarda neler gösterimde diye kontrol ettim. Bir miktar Başka Sinema filmlerine meyleder gibi olsam da tam anlamıyla beynimi hiç yormadan gelişine bir gün yaşamak istediğimden pas geçip, düşünmeye mahal vermeyecek bir ergen filminde karar kıldım.

O arada Rex olsaydı da gidip kocaman salonlarında keyif eyleseydim diye aklımdan geçince içim bir cız etti ama ne yapalım değişime ayak uydurmak zorundayız neticede...

İş trafiği olmayan saatlerde nereye kaç dakikada gidilir tamamen bihaberim, o nedenle erkenden evden çıktım. Niyetim örnek aldığım bloggerın tüm adımlarını takip etmekti, ancak evdeki hesap avm'ye uymadı.

Sinemaya geldiğimde önce biletimi almaya yukarı çıktım. Biletimi alınca -ki bilet fiyatları da el yakıyor-  aşağı inip Migros'tan sağlıklı birşeyler bakacaktım ki yanlışlıkla sinema alanına giriş yaptığımı fark ettim.

Çıkıp geri girsem mi, yoksa kalsam mı derken aman neyse deyip bir köşeye oturup Aylin Balboa'nın satırları eşliğinde bir miktar kafa dağıttıktan sonra filmin başlamasına yakın salona girdim.

Günün ilk seansında sinemaya gelmenin kötü tarafı mısır alacak kimseyi bulamamamdı, bu biraz üzdü beni ama iyi tarafı ise salonda iki kişi dikkat dağınıklığı olmadan film keyfi yapmak oldu.

Filmde umduğumu buldum diyebilirim üzerine düşünmeyi gerektirecek hiçbir konu yoktu, sessiz salonda çarpıcı manzaralar eşliğinde karizmatik bir oğlan ve güzel bir kızı seyretmenin keyfine vardık. Her romantik film gibi mutlu sona bir şekilde ulaştık ve olaysız dağıldık.

Sonrasında sabahtan beri birşey yememiş olan bünyeme biraz can gelsin diye kendime bir hamburger ısmarladım -sağlıklı beslenmek de hamburgerciyi görene kadardı işte- uzun zamandır denk gelmediğim restoranın rokfor peynirli hamburgeri yerken güzeldi ama karnım doyunca da keşke yemese miydim olmadım değil...

Bir miktar vitrin seyretmenin keyfine de vardıktan sonra avm'den ayrıldım ve evin yolunu tuttum. Kulağımda Tilbe Saran'ın sesinden bir Orhan Pamuk romanıyla salına salına eve geldim ve gezmek de yormuyor değil derken yalancı mesai saatimin bittiğini fark edip, usulcacık anneme geçip işyerinde de ne kadar yoruldum diye bir iki söylenip günü kapattım.

Bu haftanın devamında da hergün çalışıyormuş gibi nerelere gittiğimi size yazacağım, takipte kalın. :)

Adios sevgili dostlar.

30 yorum:

  1. Dışardaydım, biraz önce geldim, önce işi açtım sonra bloglar ne alem diye dünyaya daldım. Bir de ne görim. Alemsin ve iyi ki öylesin...

    Ve iyi ki varsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Efenim nazik yorumunuz için teşekkür ederim.

      Vallahi de bir alem bir insanım ama öyle olmaktan zerre pişmanlığım yok. Bir sonraki sefere Başka Sinema filmine Migros ön hazırlıklı gideceğim. Bende büyüyünce Buraneros olacağım.

      Sil
  2. Filmin adı neydi, acayip merak ettim :) Bu arada ne güzel bir gün olmuş. Sevgili Buraneros'un yazılarını ben de severek okuyorum ve ben de sizin gibi onunkini örnek aldığım bir sinema günü yapsam muhtemelen acemi olurdum. :) Bir de bilet fiyatları konusunda haklısınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha adını bile anımsamam ne anlatıyor bize... Şey şu kitap serisi After'ın son filmiydi, diğer filmleri de Netflix de mevcut. :D

      Sil
  3. Ayyy sen harikasın :) Ne hoş fikir. Buraneros olacaksan afili, rakılı mezeli masa da lazım ama :) Bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay vallahi diyetteyim ve sıvı kalori almıyorum. Sinema, kitap ile Buraneros olmaya çalışmaya devam o zaman. :D

      Sil
  4. şahane olmuş, bayıldım, ne iyi yapmışsın, hep yap bunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Ahahaha sponsor bulmam lazım, biletler hep yapmak için pek pahalı.

      Sil
  5. Ne harika bir fikir 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence birtane de siz yaparsınız gibime geliyor. Bu ay kim Buraneros olacakçılık oynarmışız. :D

      Sil
  6. Ne güzel yapmışsın 😀😀👍

    YanıtlaSil
  7. filmi annatcan sandımdı nerde film kikiki :) sinemada yemek içmek çok keyifli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlattım ya karizmatik oğlan ve güzel kız dedim filmde başka içerik yoktu ki. :D

      Sil
  8. Ayy hahahahah yapılacaklar listeme eklendi bile 🤣 Benim zeki ve de her geçen gün kendini aşan arkadaşım, lütfen her hafta yaz bize bu özel günlerini, dört gözle bekliciiiim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😀😀 O senin güzel ve tatlı bakışından öyle görünüyor. Ay psikolojide bir adı yoktur inşallah bu yaptığımın.... Ahahshass
      Sen asıl İstanbul Modern gezisini bekle sanatsal katlettik ortamı. 😀

      Sil
  9. Değişik bir blog konusu olmuş. Ben yapamam herhalde. :)

    Tebrikler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bence yaparsınız, bir gün mola verin kendinize bir de sizden okuyalım. :)

      Sil
  10. Sinemaya uzuun yıllardır gitmedim. Eksikliğini de hiç hissetmedim, o kadar çok film izliyoruz ki, evde rahat rahat. Yağlı mısır kokulu salonlar cazip gelmiyor artık. Gerçi geçen gün eşime şu ödül alan kadın oyuncunun filmine gidelim dedim, üç saattlik olduğun duyunca ,sen arkadaşınla gidersin valla dayanamam ben , dedi. Bakalım bir onu istiyorum . Buraneros'u keyifle okuyoruz. Tabii seni de:) Bir hafta dinlenmek güzel ,keyfince geçsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben film izleme dünyalarında hemen hemen hiç yokum o sebeple dur bi kalkıp gideyim dedim. Bende en son Rex var yani düşünün sonraki seneler ne yaptım acep??? Üç saat bende dayanamam o sebeple dediğiniz filmi pas geçtim o gün. 😀

      Sil
  11. Çok keyifli ve gülümseten bir yazıydı. Bunun devamı gelmeli. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul Modern gezisi ile hepinizi gülmekten yerlere sereceğim hazır olun. 😀

      Sil
  12. Harika bir fikirle, çok iyi yapmışsınız. Sanırım, ben yapamazdım. Patlamış mısır da olaymış, tam olacakmış. :)

    YanıtlaSil
  13. Çok tatlısın yaaa :)) <3

    YanıtlaSil
  14. Hahaa ya çok eğlenceli sin:) keşşke anneni tanısam seni hemencik gammazkardım ki:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ayıp ama yani. :D Annem de bir hafta trip atardı valla hiç gerek yok böyle aksiyonlara. :D

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Doyulur mu doyulur mu? Sanat sepete doyulur mu ya yeni bir sergi buldum, takipte kalın. :)

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.