29 Mayıs 2014

Bugünlerde...

   Çalışmak istemiyorum! Şöyle bir, iki ay git tatil yap deseler bana dünyanın en mutlu insanı ben olurum herhalde...

   Sabahları hava aşırı sıcak olmuyor mu sizce de?? Şahsen ben bu sabah evden işe gelene kadar kan ter içinde kaldım ve terlemekten nefret ediyorum... :(

   Bu haftanın her gününü cuma saydım da yaşadım. Nasıl bir cumaya gelme isteği ise içimdeki varın siz düşünün artık...

   Küçük Süprizler Dükkanı olarak bir baby shower etkinliği işini aldık canlarım. İlk kez bir baby shower etkinliği düzenleyeceğiz. Bebek bezlerinden pasta yapmak için çok heyecanlıyım şu anda. :) Ayrıca lisedeki öğretmenlerimiz etkinliği düzenlememiz için bizi tuttular. Yani herhalde, galiba, sanırsam biz bu işten ekmek yiyeceğiz eninde sonunda. :)

   Arkadaşlık adının altına sığınıp da, arkadaşınım kisvesiyle atılan her kazığın içimizde yeri ayrıdır. Elbet yaptıkları da onlara dönecektir. Çünkü bu böyledir. Böyle olduğu bilinir. "Ne ekersen, onu biçersin." diye boşuna dememişler.

   Son olarak resimdeki söze canı gönülden katılıyorum.

   Hepinizi sevgiyle kucaklarım... Applesodaa.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.