3 Eylül 2015

Vee sonra silkelendim, kendime geldim...


  • Uzun upuzun bir aradan sonra, kalktım özüme döndüm yine buraya geldim.
  • Neden böyle uzadı gitti bu ara derseniz... -Hoş dememişsiniz yani aylardır şurada yokum, bir kimse de çıkıp "Öldü mü acaba?" dememiş!- Öncelikle sevdiceğim en nihayetinde askerden döndüğünden tahmin ettiğiniz üzere bir aşk rehavetine kapıldığım doğrudur.
  • Sonrasında 5. kez görüştükten sonra o firma ile anlaşmamıza müteakip o vakitten bu vakte hala orada çalışmaktayım. Bu sefer ki işim sebebiyle gündüzleri Koşuyolu'nda ikamet ediyorum. Yalnız bu bendeki elitlik ne olacak bilemedim. Bir Etiler, bir Koşuyolu, bundan sonra Nişantaşı düşünüyorum. :D
  • Eş tamam, iş tamam derken... Dediler Nişan... İşte orada bendeki film koptu. 1 aylık bir süre içerisinde on numara bir nişan hazırladım. "Burada mükemmelliğime şapka çıkarıyoruz." Sonrası... Aman sonrası hep telaş, hep telaş...
  • Ev bulamamak yüzyılın sorunu oldu. Mobilyacılar beni delirtti. Koştur koştur Süreyya Ayhan'ın rekorunu kesin kırdım. Her akşam o eksik, bu eksik diye çarşıya çıkmaktan iflahım kurudu. Düğüne kaldı 18 gün hala evin içinde her yer her yerde... Evimde bir tane takılı ampul bile yok (akşam olunca gaz lambası yakacağız galiba). Çeyiz çeyiz deyip beni dolduruşa getirdiler, aldıkça aldım. Ama onları bir evden başka bir eve taşıma derdi olacağını söylememişlerdi.
  • Gelinlikti, çiçekti, hediyelikti, kınaydı, düğün pastasıydı, hamamdı derken gelin (ben) çileden çıktı. Düğün yaklaştıkça ne yapacağımı bile hatırlayamaz oldum, kafam kazana döndü. Burada da illa ki kızlara zorluk olsun, aman oğullarımız yorulmasın algısı yerleştiğinden sanıyorum ki; ben günlerimi oradan oraya koşturmakla geçirirken kocama sadece akşamları beni alıp eve bırakmak düştü. Ben 3 kez gelinlik provasına gidip eziyet çekerken, adam bir kerede gidip takımını aldı. Onun çiçeği yok, hamamı yok, kınası yok. Yahu ben tek mi evleniyorum?? Niye erkeklere de azap olsun diye bir şeyler düşünmemişler zamanında..
  • Velhasıl-ı kelam evlenmek çok zor bir iş imiş demedi, demeyin. Ben yandım siz yanmayın. Kızlara günde üç kere aman siz evlenmeyin deyip, mesajı bilinç altlarına yerleştirmeye çalışıyorum. 
  • Sizleri sevgiyle kucaklıyorum, şimdi gidip biraz daha düğün işleriyle uğraşayım sonra dönüp sizlere mobilyacılarla olan maceralarımı anlatacağım..
  • Gözünüz bende olsun.
  • Applesodaa evlilik yolunda son gelişmeleri sundu. Görüşmek dileğiyle...

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.