25 Ekim 2017

6. Gün: Eskiden alışveriş manyağıydım. Şimdi "Nasıl Tutumlu Olunur" diye kitap yazabilirim.

Evlenmeden önce tüm evin tüm ihtiyaçları ailem tarafından karşılandığından kendi maaşımı
gerekli gereksiz her şeyi almak için kullanırdım.

O zamanlar alıp da kolumu-bacağımı sokmadığım bir çok kıyafeti ya dağıttım yahut seneler sonra
giymek kısmet oldu.

Evlenirken düğünü kocam ve ben, kendi başımıza finanse ettiğimizden tutumluluk yolunda ilk
adımları attım. Ancak tutumluluk yolunun henüz başındaydım.

Ev kredisi batağına saplanınca, nasıl tutumlu olunur öğrendim. :)
Hatta bu konuda yüksek ihtisas bile yaptım.

Kendimi tebrik ediyor, bugünkü yazıma son veriyorum.

Applesodaa.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.