26 Aralık 2017

68. Gün: Yıllık izin kullanmayı beceremiyorum.

İzinlerini güzelce planlayan insanlara hayranım.
Bendeniz tabii ki beceremiyorum.

Şu anda ofiste ekipten tek kişiyim. Yan gelip yatacağım sanmıştım.
Lakin kazın ayağının öyle olmadığı anlaşıldı.
(Bu söze niye böyle demişler acaba. Neyse ona sonra bakarım.)

Resmen tek kişilik dev kadroyu oynuyorum bu hafta, tuvalete gidecek zaman bulmakta
zorluk çekiyorum.

Bir hafta yaz tatili için izin almıştım. Orada da hastalıktan
öleyazıp tatili erken kesip dönmüştüm.

İznin geri kalan kısmı nereye gitti belli değil. :)

Herkes yılın son haftasını kapatıp evinde yan gelip yatarken ben buralarda
sürünüyorum.

:(

Sevgilerle, bahtsız bedevi Applesoda.

Not: Yıllık iznimiz on iki gün, beş seneyi doldurunca beş gün daha eklenecek.
Acilen burada beş seneyi doldurmam lazım, on iki gün izin neye yetsin???

10 yorum:

  1. Allah kolaylık versin o zaman.....

    YanıtlaSil
  2. Bende pek planlayamam izinlerimi. Planlayıp uygulayanlara da hep imrenmişimdir. 12 gün gerçekten de çok azmış:(

    YanıtlaSil
  3. heh he...İşsize her gün tatil Applesoda.Ama hiç tavsiye etmem :))

    YanıtlaSil
  4. ayyy sen dolduramazsın kiiiii beş yılı, sınırın birbuçuk yıııl :)

    YanıtlaSil
  5. On iki gün? Cüce tatil:DDD Borç yiğidin kamçısıdır şekercim, kim tutar seni!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet on iki, rakamla 12 resmen haksızlık, bahtsızlık falan. :D

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.