15 Aralık 2017

57. Gün: Şekeri bir günde bıraktım.

Küçük bardağa üç kaşık, kupalara altı kaşık şeker atan bir insandım.
Yani çay kahve değil de, tastamam şerbet içen biriydim.

Sonra bir gün uyandım ve şekeri bırakmaya karar verdim.
O günden itibaren ne çaya ne kahveye şeker atmadım. Bir kez olsun bu kararımdan
cayıp istisna yapmadım. 

Bu kararımın üzerinden seneler geçti, o zamanlar bu kadar şekerli şeyleri nasıl
içebiliyormuşum hala aklım almıyor.

Şimdilerde çayın kokusundan bile anlıyorum şekerli olup olmadığını kendimi
bayağı geliştirdim. :)

Siz nasıl içiyorsunuz çayı, kahveyi?

Sevgiler, Applesodaa.

12 yorum:

  1. İçecekler kesinlikle şekersiz ama yanında yediklerim dibine kadar şekerli. İçeceği şekerli içemeyen ben, tatlı canavarıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tatlı seviyorum, şeker bir yolunu bulup vücudumuza sızıyor. :D

      Sil
  2. Ben de senin gibi yapmıştım. Bir anda kesmiştim şekeri. İlk hafta çay falan içemeyeceğim sanmıştım ama şimdi şekerli nasıl içiyormuşum şaşıyorum kendime :o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İlk şekeri kestiğimde çayı içerken bardağı ağzıma götürmekte zorlanıyordum. Şimdi bardak bardak yuvarlıyorum.

      Sil
  3. 1 günde değilse de 1 ayda falan bıraktım bende, yaklaşık 20 yıldır şekersiz içiyorum hem çayı hem kahveyi. Şekerli içtiğim yıllara da yanıyorum, özellikle çay için. Şekerden vazgeçtikten sonra hem içtiğim çay miktarını arttırdım, hem de çaydan tad almaya başladım. Ve asla şekerli çay içemiyorum artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle şekersiz içene kadar bir kimse aslında çay içmiş sayılmaz. Şekersiz çayın lezzeti bir başka... :)

      Sil
  4. Çayı sevmediğim için, bu beni kapsamıyor sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. ayyyy iyice minyon kalcan o zaman sen :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de ince belli çay bardağına 2 küp şeker atar idim. Zayıflama macerasında tamamen bıraktım ancak işim gereği envâi çeşit yerde çay içiyorum. Eğer çay çok acıysa mecburen bir şeker atıyorum içine. Karıştırmıyorum çoğu zaman attığımı da. Ben daha tam olarak bitiremedim.

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.