31 Aralık 2017

73. Gün: Verdiğim sözü tutarım.

Tam da yazacak bir şey kalmamıştı ki çelınç bitti. :)

Öncelikle ya yanlış saydım yahut bir yerde gün atladım sanırım çünkü 72 değil
73 günde bitti çelınç.

Buradan da anlayacağımız üzere verdiğim sözü tuttum, çoğunlukla da 
elzem bir durum olmadıkça sözümü tutarım. :)

Hepinizin gözlerinden öper, tüm kötü şeyleri geride bırakarak yepyeni, taptaze
bir yıla kucak dolusu mutlulukla girmenizi temenni ederim.

Siz bu yazıyı okurken muhtemelen ben annemde akşam yemeği için hazırlık yapıyor
olurum. Yeni yılı değil, benim doğum günümü kutlayacağız.

Bu sene benim ve eşimin ailesi ile beraber maaile birlikte olmaya karar verdik.
Tombala oynayıp, kestane yiyeceğiz.

Sevgilerle, Applesodaa.

6 yorum:

  1. Ne çelıncı idi bu? Daha önce soracaktım şimdi aklıma geldi tekrar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşına kadar her gün kendimiz hakkında bir bilgi paylaşıyorduk, bugün bitti şükür daha da yazacak bilgi kalmamıştı. :D

      Sil
  2. Bu sene hiçbir çelıncı nihayetlendiremedim :( Seneye kısmet artık :p

    Bu arada mutlu yıllar. Tombalayı ilk sen tamamla inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk ve tek çelincım biraz zor yerden başlamışım, seneye güzel çelinçlarını okumak dileğiyle. :)

      Sil
  3. ayyyy hadi maaileeeee çok neşeli mutlu duygulu gir yeni yıla madeeeeem hak ettin çelıncır :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.