29 Haziran 2012

Güzellikler adına..

   
   Niye bu şarkıyı seçtim bilmiyorum. İçimden öyle geldi.. Çok zaman öncesinde çok dinlerdim. Yarın önemli bir  gün sayılır bizim ufaklıklardan biri evleniyor yarın da nişanı var. 21,5 yaşında olmakla beraber bu kızlar ne zaman büyüdü ne zaman evlenmeye hazır oldu bilmiyorum. Gerçi insan çevresinde mutlu çiftleri gördükçe çok özeniyor ama 18 henüz evlenmek için çok erken.. Mutluluğuna gölge düşürmek istemiyoruz. Aklı selim konuşmalarla aklını başına getiremediğimizden; kıyafetlerle beraber en şık gülümsemelerimizi giyinip arz-ı endam edeceğiz nişanda.. Ama beni mutlu eden birşey var bütün bu olan bitenin arasında.. Dördümüz ne olursa olsun her sene bir kere bile olsa görüşebilmeyi bir şekilde başaran dördümüz yarın yine bir arada olacağız. Bazı arkadaşlıklar ömür boyu sürer, mesafelerin bile ayrı tutamayacağı insanlar vardır. Bizim için de öyle.. İkisi zaten birarada şimdi orda biz de ikimiz yarın gidip hazırlıklara dahil olacağız. Umarım herşey çok güzel olur... Güzellikler adına, umutlarımız için orada olacağız.. Birbirimize olan bağlılığımızla yan yana duracağız..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.