9 Ağustos 2012

Ben bu yaz bronzlaşmak...

   Her Türk kadını gibi ben bu yaz bronzlaşmak istiyorum diyerekten attım kendim serin sulardan kızgın kumlara. Bronzlaştırıcıyı üzerime boca ettikten sonra kendimi soslu piliç çevirme zannederekten güneşin altında döndüm durdum. Her tarafımı kızarttıktan sonra bu kızarıklıklar yarın bronz olur dedim. Ama yanıldım.

   Öncelikle kızarıklıklar ilk üç gün boyunca canımdan bezdirdi beni. Sonra niyeyse bronz aşamasını atlayarak zenci futbolcu kıvamında karardım. İki gün oh oh böyle de iyi canım diye düşündükten sonra yüzümde hafif deri dökülmeleri başladı. Sırtım yılan misali komple deri değiştirdikten sonra kollarım pul pul döküldü. Şimdi bacaklarımda hafifçe soyulmalarla beraber artçılar devam etmekte.

   Peki ne elde ettim? Özetle sevgili okur; hiçbir halt elde edemedim. Başladığım noktaya geri dönmekle beraber çektiğim acılar yanıma kâr kaldı, döktüğüm derilerin temizliği de cabası oldu. 

   Demem o ki geçelim biz bu konuları. Türk kadını beyaz da güzeldir. Süt gibi böyle mis oh. Hiç gerek yok kendine eziyet etmeye. Zorumuz neyse artık... Allah allah..

P.S: Kozmetikçilerde satılan ürünler hep hikaye bu gibi durumlarda eczanelerden şaşmayın derim. Hayır tecrübe konuşuyor da yani. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.