26 Ağustos 2012

Mutluluk İki Parmağımın Arasında :)


  • Bu resimdeki minicik bisküvileri kim düşünmüşse gelsin alnından öpeceğim. Nasıl sevdim bunları anlatamam. Ne kadar ihtiyacım varmış benim bu bisküvilere inanamazsınız şekerim. Büyük bir paketi bitiremediği için bisküvi yemeyi lügatından silmiş olan ben şimdi hergün bunlarla aşk yaşıyorum. :)
  • Sean Paul'un "She Doesn't Mind" şarkısını söylerken bir yerde "animal, animal" derken bildiğiniz sesim kalınlaşıyor, holiganlaşıyorum. Allahım kendimden korkuyorum. 
  • Yabancı filmlerde ya da bizim Türk dizilerinde hani hep kızın ağzının kenarına yemek kırıntısı bulaştığı sahne vardır ya, hayatımda inanmak gafletinde bulunduğum en büyük yalandır biliniz. Gerçek hayatta hiç öyle olmuyor bir kere adam "Oha, ne görgüsüz kız ya ağzına yüzüne bulaştırdı." diye düşünüyor içinden, uyarayım dedim canlar.

Not: Resimdeki parmak kesinlikle bana aittir. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.