17 Ağustos 2012

Çayla Kahve

 
Şimdilerde görüyorum sosyal alemlerde gençliğimiz takılmış bir "Çayın kalabalıkla arası iyidir, kahve yalnızlık ister." yok efendim "Çay samimidir. Kahve tüh kaka.." vs. bu örnekleri çoğaltmak mümkün.

Ne istiyorlar bu kahveden ben anlamıyorum. Niye illa ki çay samimi oluyor, çay kalabalık demek oluyor da kahve hiçbirşey olamıyor?? Türk mutfağının üvey evladı mı bu kahve diye sorarım size?? Değil. Bilakis Türk kahvesi diye de bir gerçeklik var ortada.

O zaman böyle sınıflandırmalar, etiketlemeler, ayrımcılıklar yapmayalım. Çay da bizim kahve de bizim, oğlan bizim kız bizim işte ayırmayalım. Ben çay sevmem, sevemem, sevemedim, sevemiyorum. Kahve severim.

Mis gibi kokusunu içime çekerim.. Bol şekerli kremalısından ne ara getirsen bir fincan itiraz etmem içerim. Bu durumda bana göre kahve candır. Samimiyetin kareköküdür. Sissy de çok sever beraber karşılıklı içeriz zaman zaman. Annem de çok sever Türk kahvesi içmeden gözü kaşı açılmaz dünyaya şaşı bakar.

Ama diyor muyum ki size kahve samimidir, arası sırası hep kalabalıktır, iyidir. Demiyorum. Zaten bölücü terör örgütü ile bile mücadeleden aciz kaldığımız şu günlerde gelin çaya kahveye sarmayalım. Şimdi çayı kahveyi ayırırsın, yarın çay seveni kahve seveni ayırırsın. Yapmayalım etmeyelim..

2 yorum:

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.